سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
فکرشهر: کتاب جامع سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با معرفی ویژگی ها و پتانسیل های پایتخت انرژی کشور منتشر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،این کتاب در هفت فصل و 343 صفحه با همت مدیریت جذب سرمایه و توسعه اقتصادی و با همکاری روابط عمومی و امورفرهنگی منطقه ویژه پارس منشتر شده است.
کد خبر: ۱۹۴۲۲
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۳

فکرشهر: کتاب جامع سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با معرفی ویژگی ها و پتانسیل های پایتخت انرژی کشور منتشر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،این کتاب در هفت فصل و 343 صفحه با همت مدیریت جذب سرمایه و توسعه اقتصادی و با همکاری روابط عمومی و امورفرهنگی منطقه ویژه پارس منشتر شده است.

\n\n

منیزه پاک نهادجبروتی گردآورنده این کتاب در این خصوص می گوید: این کتاب در فصل های آشنایی با مناطق آزاد و ویژه جهان و ایران، آشنایی با منطقه ویژه پارس، صنایع مستقر در منطقه ، بررسی نظام حقوقی سرمایه گذاری در منطقه ، بررسی فرآیند های اداری سرمایه گذاری در منطقه، نمونه هایی از مناطق آزاد و ویژه موفق اقتصادی در جهان، فرصت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارس با هدف کمک به جذب سرمایه گذاران به زیور چاپ آراسته شده است.

\n\n

وی تصریح کرد: این کتاب از سوی مدیریت جذب سرمایه و توسعه اقتصادی منطقه ویژه پارس با همکاری روابط عمومی و امورفرهنگی و با نظارت مستقیم مهندس رامین مدیر محترم مدیریت جذب سرمایه و توسعه اقتصادی چاپ شده ودر اختیاز سرمایه گذاران، مدیران، فعالان اقتصادی ملی و بین المللی قرار خواهد گرفت.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر