يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان با تاکید بر لزوم رعایت قانون در تبلیغات انتخابات، از نامزدهای مجلس در دشتستان خواست ضمن پرهیز از سیاه‌نمایی، وعده غیرممکن به مردم ندهند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و باید در راستای انجام دستورات اسلام اهتمام ورزیم.
کد خبر: ۱۹۴۵۹
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: امام جمعه برازجان با تاکید بر لزوم رعایت قانون در تبلیغات انتخابات، از نامزدهای مجلس در دشتستان خواست ضمن پرهیز از سیاه‌نمایی، وعده غیرممکن به مردم ندهند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و باید در راستای انجام دستورات اسلام اهتمام ورزیم.

\n\n

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه اول افزود: باید نسبت به سیاه‌پوشی معابر و اجتناب از شادی اقدام کنیم و کاندیدهای انتخابات نیز باید این موارد را در ایام تبلیغات مراعات کنند.

\n\n

امام جمعه برازجان به یکم اسفند سالروز حمله جنگنده عراقی به هواپیمای مسافربری ایران اشاره کرد و یادآور شد: تعداد زیادی از مردم عادی از جمله آیت‌الله فضل‌الله محلاتی در این روز به شهادت رسیدند.

\n\n

مصلح به نقش روحانیت در صد سال اخیر کشور اشاره کرد و ابراز داشت: از میرزاکوچک خان تا میرزای شیرازی در تحریم تنباکو و همچنین از آیت‌الله کاشانی در ملی شدن صنعت نفت گرفته تا شهید مدرس در مبارزه با رضاخان، همه اینها نشانه جایگاه و نقش روحانیت در تاریخ ایران اسلامی است.

\n\n

وی اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) نیز با رهبری‌های داهیانه خود، موجب پیروزی نظام اسلامی شد و در دوران انقلاب نیز شهید مطهری، شهید مفتح و شهدای ارزشمند دیگری از روحانیت و علما تقدیم انقلاب شدند.

\n\n

امام جمعه برازجان تصریح کرد: تعداد 3 هزار و 417 شهید والامقام روحانی در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شده که در آن دوران بالغ بر 15.5 درصد جمعیت روحانیون کشور را شامل می‌شده است.

\n\n

مصلح به هفته تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در تبلیغات انتخابات، ارزش‌ها نباید تخریب شود و کاندیداها نباید یکدیگر را تخریب کنند و هر کس به معرفی خود بپردازد.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه نباید وحدت خدشه‌دار شود، افزود: کاندیداها باید آمار و اطلاعات درست به مردم بدهند و از سیاه‌نمایی پرهیز و صداقت داشته و از دوگانگی پرهیز کنند.

\n\n

امام جمعه برازجان با تاکید بر اینکه نامزدهای مجلس وعده‌های غیرعملی و غیرممکن ندهند، گفت: نباید با وعده بیهوده و غیرممکن، سطح توقعات مردم را بالا ببرند و همه باید قوانین و مقررات انتخابات را رعایت کنند.

\n\n

مصلح با تبیین ملاک‌های یک نماینده در تراز انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خدامحوری و دین‌محوری و ولایت‌مداری در قول و فعل باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

\n\n

وی افزود: نماینده مجلس باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد و با نگاه آرمانگرایانه، دارای بصیرت نافذ و برخوردار از روحیه استکبارستیزی باشد.

\n\n

امام جمعه برازجان ابراز داشت: نماینده مجلس باید از جنس مردم باشد و پاکدست و دارای روحیه خدمت‌گزاری باشد و هیچ وابستگی به نهادهای قدرت و ثروت نداشته باشد.

\n\n

مصلح تاکید کرد: داشتن تخصص و تعهد، آگاه بودن به مسایل اساسی کشور و نیازهای انقلاب و سلامت نفس و داشتن مرزبندی شفاف با ضد انقلاب و فتنه‌گران نیز از دیگر ویژگی‌های نماینده اصلح است.

\n\n

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر انقلاب در این دیدار از عملکرد شورای نگهبان دفاع کردند و این شورا را ضامن اسلامیت نظام برشمردند.

\n\n

امام جمعه برازجان گفت: دشمنان قصد دارند در انتخابات نفوذ کنند و هدف اصلی دشمن، زیر سئوال بردن اصل نظام است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر