يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام‌جمعه بردخون گفت: صید غیرمجاز ترال صیادی منطقه را نابود کرده و کشتی‌های بزرگ شبانه‌روز در حال صید هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در جمع شماری از مردم و مسئولان بردخون با اشاره به افزایش صید ترال در منطقه اظهار داشت: صید غیرمجاز ترال صیادی منطقه را نابود کرده و کشتی‌های بزرگ شبانه‌روز در حال صید هستند که با این وضعیت در آینده باید ماهی را در موزه‌ها تماشا کرد و خبری از ماهی در دریا نیست.
کد خبر: ۱۹۴۷۰
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: امام‌جمعه بردخون گفت: صید غیرمجاز ترال صیادی منطقه را نابود کرده و کشتی‌های بزرگ شبانه‌روز در حال صید هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در جمع شماری از مردم و مسئولان بردخون با اشاره به افزایش صید ترال در منطقه اظهار داشت: صید غیرمجاز ترال صیادی منطقه را نابود کرده و کشتی‌های بزرگ شبانه‌روز در حال صید هستند که با این وضعیت در آینده باید ماهی را در موزه‌ها تماشا کرد و خبری از ماهی در دریا نیست.

\n\n

وی بابیان اینکه صیادان با هزار بدبختی به دریا می‌روند اما هیچ‌گونه ماهی برای صید نیست، افزود: با صید غیرمجاز دریا را از بین برده‌اند، چرا مسئولان در برابر صید ترال سکوت کرده‌اند و اقدامی نمی‌کنند، آیا آنان به قدرت‌های بزرگ وابسته هستند؟

\n\n

رکنی حسینی اضافه کرد: با وضعیت فعلی که ماهی‌ها براثر صید ترال نابود می‌شوند نیازی به احداث اسکله بااعتبار 400میلیارد ریال نیست زیرا وقتی ماهی در دریا نباشد و همه صیادان بیکار شده باشند وجود اسکله چه لزومی دارد پس مسئولان نسبت به مشکل صیادان جدی‌تر عمل کنند و مانع صید ترال شوند.

\n\n

امام‌جمعه بردخون کشاورزان و صیادان را دو قشر زحمتکش منطقه دانست و گفت: جمعیت 10هزار نفری بردخون به کشاورزی وابسته است اما این روزها خبر می‌رسد که مسئولان به دنبال پرکردن چاه‌های غیرمجاز و بدون پروانه هستند که اگر این چاه‌ها پر شود مردم چگونه جواب زن و فرزندان خود را بدهند.

\n\n

وی در ادامه با استناد به فرمایشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در زمینهٔ انتخابات، تصریح  کرد: نمایندگی بار سنگین و مسئولیت بزرگی در نظام جمهوری اسلامی است که مردم و کاندیداها باید جایگاه و اهمیت آن را درک کنند و بار دیگر استکبار و دشمنان را مأیوس کنند.

\n\n

رکنی حسینی ادامه داد: کاندیداهای انتخابات برنامه‌ها را برای مردم بیان کنند و از تخریب و توهین بپرهیزند و از تصمیم خود برای رکود، تورم، بیکاری، اشتغال جوانان، مسکن، ازدواج سخن بگویند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه نمایندگان نباید به دنبال مسائل حاشیه‌ای و جناحی باشند، خاطرنشان کرد: نماینده  شجاعی می‌خواهیم که سخنگو و مدافع مردم باشد و ضمن بیان خواسته‌های مردم، مقتدر و پیرو ولایت باشد و همچون سیاهی‌لشکر در مجلس عمل نکند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر