يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
همايش انتخاباتى حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر برگزار مى شود؛
فکرشهر: حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر، همايش انتخاباتى حاميان دولت با عنوان "ائتلاف ٩٤، گام دوم" را برگزار خواهد كرد...
کد خبر: ۱۹۴۷۹
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر، همايش انتخاباتى حاميان دولت با عنوان "ائتلاف ٩٤، گام دوم" را برگزار خواهد كرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اين همايش در راستاى معرفى كانديداهاى مورد حمايت حزب اعتدال و توسعه استان در حوزه هاى مختلف انتخابيه دهمين دوره مجلس شوراى اسلامى و با حضور اين كانديداها برگزار مى شود.

\n\n

بر اساس این گزارش، سخنران اصلى مراسم، دكتر فاطمه هاشمى رفسنجانى، دختر آيت الله هاشمى رفسنجانى و عضو شوراى مركزى حزب اعتدال و توسعه می باشد.

\n\n

وی که قرار است روز یک شنبه، 2 اسفندماه 94 به بوشهر سفر کند، در سه مراسم سخنرانی در گناوه، بوشهر و برازجان حضور خواهد یافت.

\n\n

سخنرانی فاطمه هاشمی در گناوه، ساعت 10:30 صبح در مسجد جامع این شهر، در بوشهر ساعت ١5 و در سالن سينما كانون واقع در كوچه جنب فرماندارى بوشهر و در برازجان نیز ساعت 17 در مسجد جنت این شهر خواهد بود.

\n\n

حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر از همه مردم و حاميان دولت تدبير و اميد در سراسر استان براى حضور در اين همايش دعوت مى كند.

\n\n

گفتنى است دبيركل حزب اعتدال و توسعه، محمدباقر نوبخت، معاون رييس جمهورى و دبير اين حزب در استان بوشهر، عادل دهدشتى می باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر