يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در همایش امروز حزب اعتدال و توسعه ی استان بوشهر، گزینه های ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در استان برای مجلس دهم معرفی شدند...
کد خبر: ۱۹۴۹۳
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: در همایش امروز حزب اعتدال و توسعه ی استان بوشهر، گزینه های ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در استان برای مجلس دهم معرفی شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این همایش که عصر امروز ـ یک شنبه 2 اسفندماه 94 ـ در بوشهر برگزار شد، از کاندیداهای اصلاح طلب و حامی دولت در 4 حوزه ی انتخابیه ی استان بوشهر رونمایی شد.

\n\n

 دبیر حزب اعتدال و توسعه در این همایش گفت: با ایجاد همدلی و همراهی و نگاه به توسعه و پیشرفت استان، بعد از بررسی‌های مختلف در حوزه‌های انتخابیه همراه با دوستان اصلاح طلب که همدل با دولت تدبیر و امید هستند و دغدغه‌های مشترک داریم، باعث شد تصمیم بگیریم و کاندیداهای مورد نظر را معرفی کنیم.

\n\n

عادل دهدشتی افزود: با تمام مشکلات که در حذف نیروهای خوش فکر و نخبه داشتیم سعی کردیم با انجام جلسات متعدد مشترکا اتفاق مبارکی بیفتد و توانستیم لیستی را از کاندیداهای مورد نظر اعلام کنیم.

\n\n

وی ادامه داد: طبیعتا اختلاف نظرهایی وجود دارد اما بر مبنا و اقتضای سیاسی تصمیم گرفته شده و تمام کاندیداهای مورد حمایت به میثاق نامه و تفکرات اعتدال و اصلاحات پایبند و متعهد هستند.

\n\n

رییس دوره ای اصلاح طلبان استان بوشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه به زعم ما اعتدال در بطن اصلاح طلبی مفهوم پیدا می‌کند، گفت: مفاهیمی همچون رفع تعصبات کشف توانمندی‌ها و.... اعتدال و اصلاحات یک رویکرد جامع برای توسعه کشور است.

\n\n

\n\n

پولادی ریشهری افزود: تلاش کردیم انسجام و هماهنگی عملیاتی در استان دنبال شود.

\n\n

وی اضافه کرد: در همین راستا تلاش شده که کاندیداهای مورد حمایت شاخصه‌های مورد نظر را داشته باشند انتخاب نیرویی که بتواند در فعلیت بخشیدن مطالبات در همه حوزه‌های فرهنگی سیاسی اجتماعی و... را داشته باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این همایش که فاطمه ی هاشمی رفسنجانی نیز به عنوان سخنران اصلی حضور داشت، کاندیداهای 4 حوزه ی انتخابیه ی استان بوشهر که مورد تایید ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان نیز می باشند، به شرح معرفی شدند:

\n\n

حوزه ی انتخابیه ی بوشهر، گناوه و ودیلم: حجت الاسلام عبدالحمید خدری.

\n\n

حوزه ی انتخابیه ی دشتستان: محمدباقر سعادت.

\n\n

حوزه ی انتخابیه ی دشتی و تنگستان: محمد پاکدل.

\n\n

حوزه ی انتخابیه ی دیر، کنگان، عسلویه و جم: سکینه الماسی.

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر