شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فاطمه هاشمی رفسنجانی در برازجان؛
به گزارش فکرشهر، این همایش انتخاباتی مورد استقبال پرشور مردم، اصلاح طلبان و حامیان محمدباقر سعادت قرار گرفت و صدها نفر نیز ایستاده سخنرانی را گوش دادند...
کد خبر: ۱۹۵۱۰
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت:  این انتخابات حضور پرشور شما مردم را پای صندوق های رای می طلبد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی که روز دوم اسفندماه 94، در مسجد جنت براجان و برای معرفی کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت سخنرانی می کرد، با گرامیداشت یاد میرزا محمدخان غضنفرالسلطنه ی برازجانی و سالروز شهادت وی، گفت: جمهوری اسلامی از هم تفکیک پذیر نیستند و مردم در تمامی مناسبات کشور نقش اساسی و جبران ناپذیری دارند و هر گاه در یکی از این دو رکن خللی ایجاد شود، صدمات جبران ناپذیری به کشور وارد خواهد شد.

\n\n

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: در حالی که وحدت مورد نظر امام راحل در حال حاضر بین مردم و مسئولین و افراد مختلف از بین رفته، ایجاد این وحدت بین اصلاح طلبان و حامیان دولت نوید بخش روزهای بهتری است.

\n\n

\n\n

وی گفت: البته مردم در ایجاد این اختلافات مقصر نیستند بلکه افرادی که این تنش ها را ایجاد می کنند و دلواپسانی که همیشه بر این طبل می کوبند عامل تفرقه ها هستند و می خواهند از مردم به صورت ابزاری استفاده کنند ولی مردم عزیز ایران هوشیار و آگاه هستند و ابزار و آلت دست دلواپسان نخواهند شد.

\n\n

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی ابراز داشت: اقلیتی در کشور هستند که تمایل دارند این تفرقه ایجاد شود، آنان به فکر منافع شخصی ملی نیستند بلمه به دنبال منافع شخصی خودشان هستند و شاید هم از جایی دستور می گیرند ولی ما باید زیرک و هوشیار و صبور باشیم.

\n\n

وی ادامه داد: خوشبختانه در استان بوشهر همگرایی خوبی اصلاح طلبان، حامیان دولت و اعدال و توسعه برقرار شده و شما باید پشتیبان این ائتلاف باشید چرا که اگر شما مردم غیور، فهیم و شجاع استان بوشهر از این لیست ائتلاف 94 گام دوم حمایت نکنید، مطمئن باشید که مشکلات عظیمی را در پیش رو خواهید داشت.

\n\n

فاطمه هاشمی رفسنجانی افزود: من مطمئن هستم با حضور و اشتیاقی که امروز در بین مردم استان بوشهر دیدم، حتما حمایت جدی خود را از این لیست دارند.

\n\n

وی اظهارداشت: نباید اجازه دهیم این انقلاب اسلامی که به راحتی به دست نیامده، به راحتی به دست نا اهلان بیفتد.

\n\n

هاشمی رفسنجانی با بیان این که امروز می بینیم که اعتماد مردم نسبت به روحانیون کم شده در حالی که همیشه روحانیون مورد اعتماد و وثیق مردم بودند، گفت: این بی اعتمادی بخاطر این است که برخی افراد سعی کردند و خواسته اند که دین را ابزاری برای رسیدن به اهداف خود کنند و این خطرناک است چرا که نباید از دین ابزاری استفاده شود، بلکه دین برای کرامت، آرامش و شرافت بین مردم است.

\n\n

وی افزود: نباید کاری کنیم که در جمهوری اسلامی مردم از دین و اسلام گریزان شوند؛ جوانان ما جامعه و حرکت مسئولین را می بینند، جوانان ما رفتارهای بی ادبانه ی مسئولین و گستاخی ها و تهمت ها و افتراهای آنان را می بینند و مقایسه می کنند که اگر فردی مسئول در جامعه ی اسلامی چنین رفتاری دارد، ما باید چه بگوییم؟

\n\n

این استاد دانشگاه، بر حمایت مردم از کاندیدای ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان تاکید کرد و افزود: جناب آقای سعادت، یکی از چهره های برجسته ی شهر و استان شما هستند و سابقه ی فرهنگی و خانوادگی ایشان بر ما پوشیده نیست و حتما شما ایشان را خیلی بهتر از من می شناسید.

\n\n

\n\n

وی ادامه داد: چنین نماینده ای می تواند در جهت اهداف مقدس جمهوری اسلامی که همان خواست های مردم ایران اسلامی است، گام های موثری بردارند واین رای شماست که تعیین کننده است چرا که هر چه به ایشان که کاندیدای ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت و حزب اعتدال و توسعه است بیشتر رای داده شود، ایشان نماینده ی قوی تری در مجلس و دولت خواهد بود.

\n\n

هاشمی رفسنجانی گفت: ممکن است بگویید رای آقای سعادت در مجلس یکی است ولی پشتوانه ی مردمی که داشته باشد، موثرتر و اثرگذار تر خواهد بود نسبت به کسی که پشتوانه ی مردمی نداشته باشد.

\n\n

وی اضافه کرد: هر کدام از شما می توانید برای آقای سعادت ده ها رای جذب کرده و ایشان را با ارای بالا روانه ی مجلس کنید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این همایش انتخاباتی مورد استقبال پرشور مردم، اصلاح طلبان و حامیان محمدباقر سعادت قرار گرفت و صدها نفر نیز ایستاده سخنرانی را گوش دادند. 

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر