دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در واپسین ساعات تبلیغات قانونی برای کاندیداها، سهیلا محمدخانی با صدور بیانیه ای حمایت خود از کاندیدای اصلاح طلبان و حامیان دولت را اعلام داشت.\n\nبه گزارش فکرشهر، متن بیانیه ی محمد خانی که عضویت شورای شهر برازجان را در کارنامه دارد، به شرح زیر است:\n\n 
کد خبر: ۱۹۵۸۰
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳

فکرشهر: در واپسین ساعات تبلیغات قانونی برای کاندیداها، سهیلا محمدخانی با صدور بیانیه ای حمایت خود از کاندیدای اصلاح طلبان و حامیان دولت را اعلام داشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، متن بیانیه ی محمد خانی که عضویت شورای شهر برازجان را در کارنامه دارد، به شرح زیر است:

\n\n

 

\n\n

به نام خدایی که در این نزدیکی است
\n
\nشکر خدایی که منو از گل سرشته
\nاز گلی که خاکش از جنس بهشته
\nاز ازل تا من شدم فرزند آدم
\nزره ای از خاک عالم شد به نامم
\nمن طلوع روشن خورشید و نورم
\nجغد شب میترسه از شکل حضورم
\nاهل ایرانم و ایران وطنم ، عاشق عطر گل هموطنم
\nاز دیار پوریا و تختیم ، شیرزادم مرد روز سختیم
\nروی دوشم پرچم این مرز و بومه
\nپرچمی که افتخار و آبرومه
\nاشک شوقم جاری از کارون و اروند
\nمن غروری دارم از جنس دماوند
\nاهل ایرانم و ایران وطنم ، عاشق عطر گل هموطنم
\nاز دیار پوریا و تختیم ، شیرزادم مرد روز سختیم
\nروی قلبم یا علی نوشته با خط درشت
\nپهلوون، زنده به عشقه، نه به زور دست و مشت
\nجای پای آسموناست رو زمینم
\nپهلوونی شهرته تو سرزمینم
\nاهل ایرانم و ایران وطنم ، عاشق عطر گل هموطنم
\nاز دیار پوریا و تختیم ، شیرزادم مرد روز سختیم

\n\n

سلام بر دشتستان و دشتستانی ، درود بر غیرت مردمان سرزمینم، سلامی از جنس دشتستان و گرمای دست تو ای دوست، دلم لحظه ای با دلت روبروست، بگو عاشقی تا سلامت کنم ، تمام دلم را بنامت کنم. و تقدیم به همه زنان سرزمینم که کمتر به خاطر «خودشان» و «بودنشان» تحسین شده اند. کسانی که حتی وقتی خواستیم تحسینشان کنیم گفتیم: «میتوانند مادران خوبی باشند و جامعه ی فردا را بسازند» و فراموش کردیم که جامعه ی امروز نیز، با اشک ها و لبخندهای آنها ساخته می شود.

\n\n

خداوندا تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری شکسته قلب من جانا، به عهد خود وفا کن. خداوند را شاكرم كه فرصت ديدن طلوعى ديگر را به من هديه كرد تا یک بار دیگر بتوانم در کنار دوستان، هموطنان و همنوعان مهربان و همدلم باشم. با عنایت به پیگیریهای مکرر طرفداران غیور و باشرف و باشعور و آحاد مردم شریف شهرستان مبنی بر اعلام موضع رسمی اینجانب در انتخابات، به استحضار عموم مردم شریف دشتستان می رسانم با توجه به اینکه بنده به آرمان اعتدال پایبندم و افراط و تفریط را سم مهلک توسعه ی این منطقه محروم می دانم و در شرایطی که شاهد حضور دیدگاههای دیگری در عرصه رقابت های انتخاباتی دشتستان هستم مصلحت را در بی طرفی ندیدم و با تکیه بر شعور خیل عظیم مردمی که در این مدت چند ماهه بنده را مورد عنایت و حمایت خود قرار دادند بدینوسیله حمایت رسمی خود را از آقای حاج محمد باقر سعادت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام می دارم. اعتقاد دارم نمایندگی مردم کار ساده ای نیست، کسی که به این امر خطیر می پردازد باید متواضع، ساده زیست و از جنس مردم بوده و نسبت به دردها و مشکلات آنها آگاه باشد و دغدغه خاطر محرومان و مستمندان جامعه را درک کند و درد آنان را بفهمد. بدون شک با شناختی که از جناب آقای حاج محمد باقر سعادت دارم اعتقاد دارم که ایشان با رویکرد و روحیه ای که دارند با حمایت دولت تدبیر و امید و همراهی مردم شریف دشتستان می¬توانند نسبت به رفع مشکلات مردم و توسعه ی همه جانبه استان و شهرستان و بخصوص تلاش برای حل معضل بیکاری جوانان عزیز گامهای جدیدتری را بردارند.

\n\n

و اما توصیه ای به برادر بزرگوارم جناب آقای سعادت

\n\n

اعتقاد دارم شخصي كه هدفش قرب خدا و رضایت مردمش باشد هیچگاه افسرده نمي شود، نمي ترسد، شك نمي كند، مايوس نمي شود، متزلزل و خسته هم نمي گردد و همواره باید از جوانانی نیرو گرفت که افسانه بی تفاوتی نسل خود را رد کرده اند در حالیکه فشار بیکاری بر آنها بیداد می کند. شما می خواهید آغازگر راهی باشید برای رسیدن به ایجاد تحول های جدید، فرصت های جدید، امیدهای جدید و توانمندیهای جدید. پس راهی طولانی در پیش دارید و شرط موفقیت در این راه با مردم بودن و همگام شدن با مردم است و باید بتوانید از توان مشاوران و نیروی جوان محله به محله ، روستا به روستا و شهر به شهر تحول ایجاد کنید و این مهم فرصت جدیدی است برای جنابعالی. به راه گذشتگان رفتن نمی¬توان آرمانها و دغدغه های مردم را عملی کرد، بدون داشتن یک روحیه خدمت و از خود گذشتگی نمی شود به افق توسعه امیدوار بود. باید بتوان روحیه¬ی جدیدی از حقوق شهروندی، سلامت، رفاه، کار و امنیت را در تعامل با دولت ایجاد کرد. اگر قرار است به مردم بگوییم رنج کشیدن بس است باید با مردم مهربان باشیم، صادق باشیم تا بتوانیم در برخواستن ها و افتادن هایمان با هم باشیم، چون امید و سرنوشتمان یکی است.

\n\n

ان شاءالله در صورت پیروزی انتظار داریم نسبت به رفع مشکلات مردم و توسعه¬ی شهرستان و بخصوص تلاش برای حل مشکل بیکاری جوانان عزیز تمام توان خود را به کار گرفته و با تصویب قوانین خوب و نظارت دقیق بر اجرای قوانین و به دور از ملاحظات حزبی بتوانید شرایط رفاه اجتماعی متناسب با شأن والای مردمان این دیار پرافتخار و ظرفیتهای اقتصادی و ثروتهای خدادادی را فراهم نمایید.

\n\n

در پایان صمیمانه از اعتماد مردم به اینجانب قدردانی نموده و امیدوارم که با کنار گذاشتن تعصبات قومی و قبیله ای، جهت حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رأی هفتم اسفند ماه در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تعیین سرنوشت خویش شرکت نمایید و آرای خود را آگاهانه به صندوق اخذ رأی بریزید.

\n\n

رای من = حاج محمدباقر سعادت
\nسهیلا محمدخانی

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر