يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
2 روز تا انتخابات/ رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر:
فکرشهر: رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استانبوشهر گفت: دشتستان، مهد 5 تمدن ایران زمین است و پیشینه ای شکوهمند وارزنده را با خود به همراه دارد...
کد خبر: ۱۹۵۸۷
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲

فکرشهر: رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استانبوشهر گفت: دشتستان، مهد 5 تمدن ایران زمین است و پیشینه ای شکوهمند وارزنده را با خود به همراه دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ستاد اطلاع رسانی محمدباقر سعادت، علی پولادی ریشهری  در جمع مردم برازجان با تشکر از اصلاح طلبان دشتستان برای انتخاب محمدباقر سعادت به عنوان گزینه ی نهایی اصلاح طلبان و حامیان دولت در شهرستان، ابراز داشت: شخصیتی که انتخاب شده است، نه تنها وارستگی با خود به همراه دارد، بلکه پیشینه ی غنی فرهنگی و اجتماعی دشتستان را نمایندگی می کند.

\n\n

وی با اشاره به شعار «امید، آرامش و رونق اقتصادی»، گفت: امید در بطن خودش آگاهی، عزت نفس، توان ابراز وجود، خودباوری، شادابی و میل به موفقیت را به همراه دارد و همین باعث قرارگیری امید در ابتدای این شعار شده است.

\n\n

پولادی ریشهری، با بیان برخی مشکلاتی که از سال 76 تا کنون گریبانگیر اصلاح طلبان بوده، افزود: هیچ مشکلی نتوانست اصلاح طلبان را از پا بیندازد چرا که اصلاح طلبی یک تفکر و اندیشه است.

\n\n

این فعال اصلاح طلب برخی مشکلات ایجاد شده در دولت قبل و موفقیت های بعدی مملکت از سال 92 تا کنون و فرجام برجام، ابراز داشت: همه ی این موفقیت های رخ داده، نتیجه ی حضور آگاهانه و فعال مردم ما در انتخابات است.

\n\n

وی ادامه داد: ما در حال حاضر به مشارکت فعال و پویای همه ی عزیزان در هفتم اسفندماه در پای صندوق های رای و انتخاب گزینه ی برتر و بهترین، یعنی جناب آقای سعادت نیازمندیم.

\n\n

ریشهری گفت: قطعا اصولگرایان با توجه به شرایطی که برای کشور در حوزه های مختلف ایجاد کردند، نمی توانند انتظار داشته باشند که مردم به ان ها رای دهند؛ بنا بر این، رای و رویکرد مردم با جهت گیری اصلاحی و اعتدالی است و این رویه در تمام اقشار مردم قابل رویت است.

\n\n

رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استانبوشهر افزود: در حال حاضر هر یک از شما یک ستاد می باشید که باید در میان مردم رفته و آن ها را به حضور فعال در انتخابات و رای به کاندیدایی که بهترین است تشویق نماییم.

\n\n

وی ادامه داد: مجلسی می تواند موفق باشد که شخصیت های برجسته ای را در خود داشته باشد و بتواند از توانمندی های استان بوشهر در تمام حوزه ها دفاع کند.

\n\n

این فعال سیاسی ابراز داشت: ما در صورتی می توانیم امید به فعلیت بخشی برنامه های دولت داشته باشیم که افراد شایسته و توانمند را برای مجلس برگزینیم چرا که افراد شایسته نمود از تفکرات و دیدگاه های ماست.

\n\n

وی در پایان اضافه کرد: گام اول را در خرداد 92 برداشته ایم و گام دوم هم که بسا مهم تر از گام اول باشد، در پیش است که باید هفتم اسفندماه با انتخاب شایسته ها متبلور شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر