شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوشهر گفت: آرا صندوق‌های سیار در سکوهای نفتی و جزایر خارگ و فارسی در خلیج فارس محدوده استان بوشهر با بالگرد جمع‌آوری می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی در گفت‌گو با تسنیم با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در شهرستان بوشهر فراهم شده اظهار داشت:  در شهرستان بوشهر 121 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که 10 شعبه در خارگ و مباقی در بخش مرکزی بوشهر است.
کد خبر: ۱۹۵۹۹
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوشهر گفت: آرا صندوق‌های سیار در سکوهای نفتی و جزایر خارگ و فارسی در خلیج فارس محدوده استان بوشهر با بالگرد جمع‌آوری می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی در گفت‌گو با تسنیم با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در شهرستان بوشهر فراهم شده اظهار داشت:  در شهرستان بوشهر 121 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که 10 شعبه در خارگ و مباقی در بخش مرکزی بوشهر است.

\n\n

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 17 کاندیدا به رقابت می‌پردازند تصریح کرد: 3 هزار نفر دست‌اندرکار انتخابات در شهرستان بوشهر هستند که بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم فراهم کرده‌اند.

\n\n

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه یک فروند بالگرد برای جمع‌آوری آرا در خلیج فارس پیش بینی شده است گفت: آرا صندوق‌های سیار در سکوهای نفتی و جزایر خارگ و فارسی در خلیج فارس با بالگرد جمع‌آوری می‌شود.

\n\n

ابراهیمی بااشاره به اینکه 168 هزار نفر در شهرستان بوشهر واجد شرائط رای هستند بیان کرد: از 168 هزار و 950 نفر واجد شرائط رای در شهرستان بوشهر 5 هزار و 695 نفر رای اولی  است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر