شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بیمه سلامت ایرانیان استان بوشهر گفت: تاکنون 15 هزار و 500 نفر از هم استان ها در سامانه بیمه سلامت همگانی نام نویسی کرده اند.به گزارش فکرشهر، پرویز رمضانی افزود: ثبت نام در طرح بیمه سلامت همگانی از اول اردیبهشت آغاز شده است و بدون اختلال در سامانه ثبت نام از افراد فاقد بیمه تا پایان اردیبهشت ادامه داد.وی اضافه کرد: یکی ازمشکلات موجود به روز نبودن اطلاعات بخشی از افراد در سامانه بانک اطلاعاتی یکی از سازمان های بیمه گر بود که این اختلال نیز از روز گذشته برطرف شد.
کد خبر: ۱۹۶۴
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۱

فکرشهر: مدیرکل بیمه سلامت ایرانیان استان بوشهر گفت: تاکنون 15 هزار و 500 نفر از هم استان ها در سامانه بیمه سلامت همگانی نام نویسی کرده اند.

به گزارش فکرشهر، پرویز رمضانی افزود: ثبت نام در طرح بیمه سلامت همگانی از اول اردیبهشت آغاز شده است و بدون اختلال در سامانه ثبت نام از افراد فاقد بیمه تا پایان اردیبهشت ادامه داد.

وی اضافه کرد: یکی ازمشکلات موجود به روز نبودن اطلاعات بخشی از افراد در سامانه بانک اطلاعاتی یکی از سازمان های بیمه گر بود که این اختلال نیز از روز گذشته برطرف شد.

مدیرکل بیمه سلامت ایرانیان استان بوشهر بیان کرد: بررسی های موجود نشان می دهد که 10 درصد از مردم استان با جمعیت 100هزار نفری فاقد دفترچه بیمه هستند که می توانند با مراجعه و نام نویسی زمینه برخورداری از بیمه رایگان برای خود و خانواده هایشان را فراهم سازند.

وی ادامه داد: با اختصاص بودجه لازم در ساختار جدید تحول حوزه سلامت، سهم بیماران برای پرداخت هزینه های درمانی در بیمارستان های دولتی در بیمه شدگان شهری به 10 و در بیمه شدگان روستایی، عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت به 5 درصد کاهش می یابد.

رمضانی گفت: در شش ماهه دوم سال گذشته اعتبارات بیمه سلامت به طور میانگین 65 درصد نسبت به سنوات گذشته رشد کرده است که سبب شده بدهی های این سازمان به مراکز طرف قرارداد تا بهمن سال گذشته به شکل کامل پرداخت و برای اسفند نیز تا 90 درصد به شکل علی الحساب پرداخت شود.

وی اظهارکرد: با ابلاغ سیاست های رهبری در حوزه سلامت و تخصیص اعتبارات لازم از محل فاز دوم هدفمندی یارانه ها انتظار می رود بسیاری از گره ها و ابهامات موجود در بخش سلامت باز شود.

مدیرکل بیمه سلامت ایرانیان استان بوشهر بیان کرد: وضعیت کنونی بهداشت و درمان درشان مردم نیست و هزینه های هنگفتی بر مردم تحمیل می شود که با سیاست گذاری های جدید در حوزه سلامت پیش بینی می شود بخش های زیادی از این نارسایی ها برطرف شود. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر