يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: تا ظهر امروز 25 درصد مردم استان بوشهر رأی خود را به صندوق ریخته‌اند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، سید اسماعیل موسوی بعد از ظهر امروز در بازدید از شعب اخذ رأی در شهرستان دشتستان اظهار داشت: انتخابات در شعب مختلف استان بوشهر در شهرستان‌های 10گانه و در حوزه‌های مختلف انتخابیه در کمال آرامش در حال برگزاری است.\n\nوی افزود: بحمدالله مشارکت مردم در انتخابات بسیار خوب است و انتظار داریم میزان مشارکت نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شود.
کد خبر: ۱۹۶۴۹
جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

فکرشهر: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: تا ظهر امروز 25 درصد مردم استان بوشهر رأی خود را به صندوق ریخته‌اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، سید اسماعیل موسوی بعد از ظهر امروز در بازدید از شعب اخذ رأی در شهرستان دشتستان اظهار داشت: انتخابات در شعب مختلف استان بوشهر در شهرستان‌های 10گانه و در حوزه‌های مختلف انتخابیه در کمال آرامش در حال برگزاری است.

\n\n

وی افزود: بحمدالله مشارکت مردم در انتخابات بسیار خوب است و انتظار داریم میزان مشارکت نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شود.

\n\n

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: تا ظهر امروز 25 درصد از مردم استان بوشهر در شعب اخذ رای حاضر شده و رای خود را به نامزدها داده‌اند.

\n\n

موسوی تصریح کرد: برآورد می‌کنیم میزان مشارکت مردم استان بوشهر در انتخابات امسال حدود 3 درصد افزایش یابد و به 75 درصد برسد.

\n\n

وی اضافه کرد: 691 هزار نفر در سراسر استان بوشهر واجد شرایط رای هستند و 695 صندوق اخذ رای برای مردم استان در 10 شهرستان در نظر گرفته شده است.

\n\n

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر در پایان توضیح داد: جوانان تاکنون حضور بسیار خوبی در انتخابات داشته‌اند و امیدوار هستیم این انتخابات در کمال آرامش انجام شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر