چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان بوشهر، نقش رسانه ملی در نهادینه کردن فرهنگ کتاب عیدی دادن دارد.\n\n به گزارش فکرشهر از ایلنا، آنیتا مظفری (معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان بوشهر) با بیان اینکه عیدی دادن کتاب نقش مهمی در ترویج کتاب و کتابخوانی دارد، گفت: عیدی دادن کتاب باید از خانواده‌ها شروع شود چرا که اعضای خانواده از علایق و نیازهای هم اطلاع دارند.
کد خبر: ۱۹۷۰۹
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان بوشهر، نقش رسانه ملی در نهادینه کردن فرهنگ کتاب عیدی دادن دارد.

\n\n

 به گزارش فکرشهر از ایلنا، آنیتا مظفری (معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان بوشهر) با بیان اینکه عیدی دادن کتاب نقش مهمی در ترویج کتاب و کتابخوانی دارد، گفت: عیدی دادن کتاب باید از خانواده‌ها شروع شود چرا که اعضای خانواده از علایق و نیازهای هم اطلاع دارند.

\n\n

مظفری ادامه داد: برای نهادینه کردن فرهنگ کتاب عیدی دادن نقش رسانه ملی بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند با تهیه برنامه‌های مرتبط با کتاب در این زمینه نقش موثری ایفا کند. در این خصوص، متولیان امر می‌توانند با ساخت تیزهای کوتاه و تاثیر گذار به اهمیت کتاب عیدی دادن بپردازند و آن را در رسانه‌های مختلف در معرض نمایش بگذارند.

\n\n

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان بوشهر به نقش فضای مجازی در گسترش فرهنگ عیدی دادن کتاب اشاره کرد و گفت: جوانان ما حضور گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی دارند بنابراین این فضا می‌تواند بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ کتاب عیدی دادن باشد.

\n\n

وی بیان کرد: دیوار مهربانی کمپینی بود که در کل کشور اجرا شد و با استقبال مردم و گروه‌های مختلف رو به رو شد. ما می‌توانیم کمپین «کتاب عیدی دهیم» را راه اندازی کنیم تا از این طریق مشارکت عمومی مردم را جلب کنیم.

\n\n

مظفری در پایان گفت: اگر ارتباط بین ناشر، توزیع کننده، خریدار و... پایدار باشد انگیزه‌ای برای هدایت مردم به سمت کتابفروشی‌ها می‌شود و در این صورت ما شاهد حضور مردم در کتاب فروشی‌ها خواهیم بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر