يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: منتخب مردم در دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی از حوزه ی دشتستان با صدور پیامی از حضور مردم و رای دهندگان، حامیان و دست اندرکاران انتخابات تقدیر و تشکر نمود...
کد خبر: ۱۹۷۲۱
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۸

فکرشهر: منتخب مردم در دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی از حوزه ی دشتستان با صدور پیامی از حضور مردم و رای دهندگان، حامیان و دست اندرکاران انتخابات تقدیر و تشکر نمود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در پیام محمدباقر سعادت آمده است:

\n\n

به نام خداوند بخشنده مهربان
\nمردم فهیم و شریف دشتستان 

\n\n

به همت بلند شما مردان و زنان بیدار که فجر دیگری را از ستیغ کوه های بلند مردم سالاری بر آوردید درود می‌فرستم. حماسه ای که با حضور پر شور شما پای صندوق های رای محقق شد، آذین بخش تاریخ این دیار گشت و برگ زرین دیگری در توفیقات سیاسی و اجتماعی دشتستان رقم زد. بی تردید پیروز این انتخابات شما مردم هستید که ثابت کردید خداوند تغییر و اصلاح در امور هیچ ملتی را محقق نمی کند مگر به خواست و اراده خود ایشان.

\n\n

اینجانب با هدف دستیابی به توسعه مطلوب پایدار و زنده نگاه داشتن میراث ارزشمند امام راحل، فرامین مقام معظم رهبری و دستاوردهای مذهبی و ملی که ثمره خون شهیدان گلگون کفن وطن است و در راستای حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید و اندیشه اصلاح طلبانه، بر حسب وظیفه دینی و ملی خود در عرصه انتخابات حضور یافتم و ان شاءالله در ایفای این مسئولیت سترگ با تکیه بر ذات اقدس احدیت و به پشتوانه اعتماد شما مردم بزرگ دشتستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

\n\n

برخورد بایسته می دانم این پیروزی افتخار آمیز را به یکایک شما مردم شریف شهرستان دشتستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از کوشش های مستمر و دلسوزانه همه دست اندرکاران انتخابات، شورای محترم نگهبان، فرماندار محترم، بخشداران، هئیت محترم اجرایی، شورای محترم نظارت استان و شهرستان، هیأت محترم بازرسی، نیروهای نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه و همراهان و هم باوران عزیز بویژه مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان، شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور و همچنین حزب اعتدال و توسعه و همه حامیان دولت تدبیر و امید تقدیر و تشکر نمایم.

\n\n

اینجانب به پیمانی که با شما بسته ام وفادار بوده، به عنوان زبان گویای دشتستان و استان بوشهر، مطالبه گر حقوق مردم شریف این خطه خواهم بود و حق گرفتنی این سرزمین و مردم پاکش را مجدانه طلب خواهم کرد و عهد می بندم که به اندیشه اصلاح طلبی وفادار مانده و در حمایت از دولت تدبیر و امید از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

\n\n

در پایان از حضور دیگر نامزد های محترم در این انتخابات تشکر می کنم و توفیق همگان را از ایزد متعال مسئلت می نماییم.

\n\n

 خادم شما

\n\n

 محمد باقر سعادت

\n\n

08/12/94

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر