دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: حجت الاسلام و المسلین حسن روحانی عصر روز پنجشنبه با حضور در منزل شهید مطهری با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار شهید مطهری را شخصیتی کم نظیر، آزاده، مبارز، دانشمندی رحمانی و انسانی صبور توصیف و تصریح کرد، شهید مطهری شخصیتی جامع در موضوعات علمی، مسائل فقهی، اصول، فلسفه و تفسیر قرآن بود و آثار ایشان گواهی می دهد که خدمات بی نظیری از سوی شهید مطهری به اسلام و انقلاب ارائه شده است.
کد خبر: ۱۹۷۵
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: حجت الاسلام و المسلین حسن روحانی عصر روز پنجشنبه با حضور در منزل شهید مطهری با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار شهید مطهری را شخصیتی کم نظیر، آزاده، مبارز، دانشمندی رحمانی و انسانی صبور توصیف و تصریح کرد، شهید مطهری شخصیتی جامع در موضوعات علمی، مسائل فقهی، اصول، فلسفه و تفسیر قرآن بود و آثار ایشان گواهی می دهد که خدمات بی نظیری از سوی شهید مطهری به اسلام و انقلاب ارائه شده است.

رییس جمهوری ضمن آرزوی علو درجات برای شهید مطهری و توفیق روزافزون برای فرزندان و خانواده ایشان در مسیر ادامه راه این شهید والامقام گفت: امیدواریم جامعه ما بیش از این قدردان خدمات شهید مطهری و همه معلمان و اساتید کشور باشد.

در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، دکتر روحانی، همسر شهید مطهری و فرزندان شهید مطهری به بیان خاطراتی از استاد شهید مرتضی مطهری پرداختند. عکس های ایرنا از این دیدار را در زیر می بینید.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر