يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مصطفی سالاری استاندار بوشهر با حضور در یکی از پایگاه‌های جشن نیکوکاری، 100 میلیون ریال به این جشن کمک کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، استاندار بوشهر صبح امروز در حاشیه حضور در مراسم جشن نیکوکاری در بوشهر اظهار داشت: سنت حسنه کمک به نیازمندان همواره یکی از رفتارهای پسندیده افراد جامعه ما بوده و هست و بسیاری از مردم نوع‌دوست استان بوشهر در پایان هرسال در این جشن شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۱۹۸۸۲
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: مصطفی سالاری استاندار بوشهر با حضور در یکی از پایگاه‌های جشن نیکوکاری، 100 میلیون ریال به این جشن کمک کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، استاندار بوشهر صبح امروز در حاشیه حضور در مراسم جشن نیکوکاری در بوشهر اظهار داشت: سنت حسنه کمک به نیازمندان همواره یکی از رفتارهای پسندیده افراد جامعه ما بوده و هست و بسیاری از مردم نوع‌دوست استان بوشهر در پایان هرسال در این جشن شرکت می‌کنند.

\n\n

مصطفی سالاری افزود: کمک به نیازمندان از دستورات دینی و سفارش ائمه بوده و خوشحالیم که این فرصت با همکاری کمیته امداد، بسیج و آموزش‌وپرورش فراهم‌شده تا مردم بتوانند کمک‌های خود را از این طریق به نیازمندان برسانند.

\n\n

وی اضافه کرد: مردم ما با حضور در این جشن بار دیگر نشان می‌دهند در این روزهای پایانی سال به فکر نیازمندان نیز هستند، ضمن اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده نیز با همکاری کمیته امداد، بسیج و آموزش‌وپرورش به دست نیازمندان خواهد رسید.

\n\n

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر نیز گفت: جشن ملی نیکوکاری با 2 رویکرد ترویج فرهنگ انفاق، احسان و کمک به نیازمندان با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی از 12 تا 14 اسفندماه برگزار می‌شود.

\n\n

احمد لطفی بیان داشت: در استان بوشهر نیز 511 پایگاه ثابت و سیار در مدارس استان بوشهر برای برگزاری جشن نیکوکاری در نظر گرفته‌شده است.

\n\n

وی گفت: امروز در سطح شهرها و روستاها نیز 400 پایگاه ثابت و سیار در نظر گرفته‌شده و مردم نوع‌دوست استان بوشهر می‌توانند از این طریق در جشن نیکوکاری شرکت کنند.

\n\n

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته 15 میلیارد ریال از محل جشن نیکوکاری درآمد کسب شد و این میزان اعتبار بین نیازمندان توزیع شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر