دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دور جدید تغییرات مدیریتی در استان آغاز شد. در تازه ترین این تغییرات، طی حکمی از جانب استاندار بوشهر، شیخ حسین رزمجو از فعالان سیاسی اصلاح طلب و...
کد خبر: ۱۹۹۲
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶

فکرشهر: دور جدید تغییرات مدیریتی در استان آغاز شد. در تازه ترین این تغییرات، طی حکمی از جانب استاندار بوشهر، شیخ حسین رزمجو به عنوان مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر منصوب گردید؛ همچنین بر اساس وعده ی استاندار مبنی بر بکار گیری نیروهای جوان و تحصیل کرده، یکی دیگر از جوانان استان بر پستی حساس و مهم منصوب گردید.

به گزارش فکرشهر، طی حکمی از جانب استاندار بوشهر، شیخ حسین رزمجو از فعالان سیاسی اصلاح طلب و از اعضای مجمع روحانیون مبارز در بوشهر به عنوان مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر منصوب گردید. رزمجو، جایگزین هاشمی مدیر قبلی می شود و هاشمی نیز مسئولیت دبیری هماهنگی ستادهای قرآن عهده دار خواهد شد.

رزمجو پیش از این در سمت های مختلفی مشغول به فعالیت بوده که عمده ی این فعالیت ها عبارتند از: تحصیل و تدریس در حوزه علمیه شهید دستغیب شیراز (65-1352)، تدریس علوم حوزوی در مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان (10 سال)، رئیس اداره اطلاعات شهرستان دشتستان به مدت 7.5 سال (72-1365)، مسئول اداره اجتماعی اداره کل اطلاعات بوشهر، مسئول امور شهرستان اطلاعات استان بوشهر (1.5سال)، مسئول بازرسی اداره کل اطلاعات استان بوشهر (2سال)، مشاور استاندار در امور روحانیون و ایثارگران (85-1379) و کارشناس برنامه ریزی فرمانداری دشتستان (85 تا کنون) .

شیخ حسین رزمجو متولد 1337 سعد آباد دشتستان است. وی پیش از این به مدت 6 سال امام جمعه برازجان و به مدت 6.5 سال نیز امام جمعه مرکز استان را به عهده داشته است.

به گزارش فکرشهر، در انتصابی دیگر و طی حکمی از جانب ارسلان زارع فرماندار دشتستان، عادل دهدشتی از جوانان تحصیل کرده و اعضای ستاد روحانی در استان به عنوان معاون سیاسی فرمانداری دشتستان منصوب شد و به زودی جایگزین ابراهیم مهتدی می گردد.

 دهدشتی هم اکنون دانشجوی دوره ی دکتراست و از سوابق اجرایی وی می توان به مدیر‏گروه حقوق و علوم سیاسی جهاد دانشگاهی واحد تهران- سال 1389 تا 1391 ، حوزه ریاست دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی- سال 1391 تا 1392 ، مدیر حراست جهاد دانشگاهی واحد تهران- شهریور 1392 تاکنون و قائم مقام و عضو هئیت مدیره بنیاد بین‏الملل امداد جهان- سال 1388 تا‏کنون اشاره کرد.

عادل دهدشتی متولد شبانکاره دشتستان و دانشجوی دوره ی دکترای علوم سیاسی می باشد.

منبع:بخبر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر