دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد؛
فکرشهر: امام جمعه برازجان به 15 اسفند روز درختکاری و منابع طبیعی اشاره کرد و یادآور شد: توصیه به کشاورزی و باغداری و کاشت درخت و نهال شده و باید در این مسیر اهتمام ورزیم...
کد خبر: ۱۹۹۳۴
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

فکرشهر: امام جمعه برازجان از شورای شهر و شهرداری در قطع درختان بلوارهای شهر برازجان انتقاد کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دوری از گناه و ناپاکی و رعایت تقوا باید مورد توجه و تاکید همگان قرار گیرد.

\n\n

وی به 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد اشاره کرد و افزود: کمیته امداد در محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفان تاثیرگذار است و به ویژه برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت اقدامات بسیار موثری تاکنون انجام داده است.

\n\n

امام جمعه برازجان به 15 اسفند روز درختکاری و منابع طبیعی اشاره کرد و یادآور شد: توصیه به کشاورزی و باغداری و کاشت درخت و نهال شده و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

\n\n

مصلح با انتقاد از شورا و شهرداری برازجان در قطع درختان بلوارهای شهر خاطر نشان کرد: قطع درختان کار ناپسندی است که باید از این کار جلوگیری کنیم.

\n\n

وی به 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و ابراز داشت: فعالیت این کانون‌ها در راستای جذب جوانان به سمت مساجد موثر بوده و امیدوار هستیم شاهد بهبود فعالیت این کانون‌ها باشیم.

\n\n

امام جمعه برازجان تصریح کرد: کانون الغدیر واقع در مسجد جامع اهل بیت (ع)، موفق به کسب رتبه برتر و اول کشور شده که شایسته تقدیر است.

\n\n

مصلح به 20 اسفند روز ملی راهیان نور اشاره کرد و گفت: آثار و برکات بازدید از این اماکن بسیار مهم و ارزشمند است و موجب می‌شود که از تحریف و فراموشی آثار دفاع مقدس جلوگیری شود و همچنین جنایات حزب بعث به نمایش در می‌آید.

\n\n

وی در ادامه با تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند افزود: حضور 62 درصدی مردم در این انتخابات و خلق حماسه حضور امر مهمی بود که در 2 انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به وقوع پیوست.

\n\n

امام جمعه برازجان به پیام رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات پرداخت و اضافه کرد: لبیک عمومی به فراخوان نظام انجام شد که باید از مردم تقدیر کرد و البته وظیفه منتخبین بسیار سنگین و حساس و مهم است.

\n\n

مصلح یادآور شد: منتخبین باید با پاکدستی و ساده‌زیستی به خدمت‌رسانی دائمی مشغول شوند و در راستای تقویت اقتصاد درون‌زا اهتمام ورزند.

\n\n

وی افزود: باید رقابت را نادیده بگیریم و رقابت را به رفاقت تبدیل کنیم و با وحدت و همدلی در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور بیندیشیم.

\n\n

امام جمعه برازجان با تسلیت درگذشت فرج‌الله سلحشور هنرمند برجسته و متعهد کشورمان گفت: آثار ارزشمند این هنرمند فقید از جمله سریال یوسف پیامبر مایه افتخار جهان اسلام شده است.

\n\n

مصلح با تسلیت درگذشت حضرت آیت‌الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان اظهار داشت: این فقیه عالیقدر، عمری را در خدمت اسلام و انقلاب سپری کرد و هم در دوران امام خمینی (ره) و هم در دوران رهبر معظم انقلاب، خدمات شایان توجهی به نظام ارائه کرده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر