شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۳۲۵
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: آیین گرامیداشت روز صنعت چاپ با حضور شماری از دست اندرکاران این صنعت در بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالرحیم افروغ روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت روز صنعت چاپ در بوشهر اظهار کرد: در اقدام اخیر و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی وظیفه هر انسان است که جدا از مذهب و هر آنچه که بتوانیم به آن فکر کنیم به احترام مقام والای انسانیت از این واقعه متاثر شویم.

وی افزود: حوزه چاپ یکی از بهترین حوزه‌های مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: تاثیر حوزه چاپ در عرصه‌های مختلف جامعه مشهود و فعالیت شبانه‌روزی شما در تاثیرگذاری مخاطب موثر است.

وی ظرفیت حوزه چاپ استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: باید شرایط کار به گونه‌ای مهیا شود تا کسانی که انتظار تنوع و کیفیت مطلوب دارند برای انجام امورات کاری خود به این مراکز مراجعه کنند.

افروغ تصریح کرد: آنچه که خروجی چاپخانه‌ها است و وارد جامعه می‌شود باید بتواند تاثیر جدی و مهمی در فرهنگ و زندگی همه اقشار وارد کند و مهم‌ترین نقطه اثرگذاری امروز در این راستا بحث زبان فارسی است که باید پاس داشته شود.

وی عنوان کرد: اسناد و کتیبه‌هایی که در چاپخانه و انتشارات به جامعه عرضه می‌شود در آینده به واسطه این زحمات شما قضاوت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار امیدواری کرد: با تعامل و همکاری بتوانیم باعث رونق بیش از پیش این صنعت متعالی شویم.

در تقویم رسمی کشور، ۱۱ شهریورماه به‌عنوان روز ملی صنعت چاپ نام‌گذاری شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر