سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: از دستگیری متخلفان شکار وصید به همراه یک قبضه سلاح بدون مجوز در منطقه حفاضت شده کوه سیاه شهرستان دشتستان خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۰۴۱۴
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: از دستگیری متخلفان شکار وصید به همراه یک قبضه سلاح بدون مجوز در منطقه حفاضت شده کوه سیاه شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از محیط زیست، عبدالرحمن مرادزاده بیان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بخش بوشکان براساس دستور مقام قضایی برای افزایش امنیت و کاهش تخلفات شکار وصید اقدام به گشت و کنترل درمناطق و عرصه‌های طبیعی مختلف بخش بوشکان می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا و پیرو اجرای طرح مهار در منطقه شکار ممنوع کوه سیاه، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری دو متهم به همراه یک قبضه سلاح غیر مجاز قبل از اقدام به شروع شکار شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر یادآور شد: یگان حفاظت این اداره کل باتعامل و همراهی ریاست دادگاه عمومی بخش بوشکان و کسب دستور‌های قضایی به موقع و مناسب، در هفته گذشته دو گروه شکارچی غیرمجاز را دستگیر و دو قبضه سلاح از آنان کشف و ضبط کردند.

وی اظهار کرد: پاسگاه محیط بانی شهید محمدی بخش بوشکان با تشدید اقدامات حفاظتی در فصل پاییز، سعی درکاهش تخلفات و برقراری امنیت در عرصه‌های طبیعی برای حفاظت از حیات وحش منطقه دارد که تلاش وکوشش همکاران در افزایش فعالیت‌های حفاظتی به لطف پروردگار نتیجه‌بخش بوده است.

مهرداد نوروزی فرمانده پاسگاه محیط بانی شهید محمدی نیز گفت: همانطور که از مردم طبیعت دوست بخش بوشکان انتظار می‌رفت، در این فصل حساس، همکاری و همیاری بیشتری در جهت کاهش تخلف‌های زیست‌محیطی صورت گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر