دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۴۲۳
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳

فکرشهر: سرپرست اداره شیلات شهرستان گناوه گفت: در راستای افزایش ایمنی شناور‌های صیادی و مقابله با خطر‌های احتمالی آتش سوزی، اسکله صیادی گناوه به سیستم اطفای حریق سیار مجهز شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالمجید امینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین زیر ساخت‌های مورد نیاز و ضروری در هر بندر سیستم اطفای حریق است.

سرپرست اداره شیلات شهرستان گناوه افزود: در راستای افزایش ایمنی شناور‌های صیادی و مقابله با خطر‌های احتمالی آتش سوزی و سرایت آن به سایر شناور‌های صیادی در اسکله صیادی گناوه یک دستگاه پمپ آتش نشانی سیار (پرتابل) خریداری و پس از طی دوره آموزش آن، روز شنبه در بندر صیادی گناوه با حضور مسئولان شیلات استان بوشهر و تعدادی از صیادان، به بهره‌برداری رسید.

امینی وزن کم و سرعت عملیاتی بسیار بالا و قابلیت شناور بودن را از مزایای این پمپ آتش نشانی بیان کرد و افزود: سرعت عملیاتی کمتر از ۵ دقیقه و حمل آسان که از ضروریات اطفای حریق به موقع محسوب می‌شود از خصوصیات این سیستم اطفای حریق است.

سرپرست اداره شیلات شهرستان گناوه با تقدیر از همکاری مسئولان شهرستانی و استانی بیان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته زمینه تجهیز این بندر به سیستم اطفای حریق ثابت (برج) نیز فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر