جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۴۹۴
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج رسانه بوشهر گفت: فعالیت‌های هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محسن رضایی نژاد یکشنبه شب در نشست با رئیس هیأت اندیشه ورز ستاد اقشار بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: لازمه رشد و پیشرفت در هر مجموعه‌ای، تعامل، هم اندیشی و همکاری با سایر مجموعه‌ها است و راهبرد اصلی بسیج رسانه استان بر همین اساس شکل گرفته است.

مسئول سازمان بسیج رسانه بوشهر افزود: تمام ظرفیت‌های بسیج رسانه استان در خدمت جبهه انقلاب اسلامی است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی بر برگزاری منظم نشست‌های هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: خروجی این نشست‌ها باید کمک به گره گشایی از مشکلات مردم، امیدآفرینی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

رئیس هیأت اندیشه ورز ستاد اقشار بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز به نقش تربیتی بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: در این برهه از زمان که دشمنان انقلاب اسلامی به جنگ ترکیبی روی آورده‌اند، تربیت نیروی متخصص رسانه‌ای برای مقابله با هجمه‌های بی امان آنان بسیار حائز اهمیت است.

نصرالله شفیعی گفت: ما در استان بوشهر نیازمند تلاش مضاعف برای تربیت افسران جنگ نرم رسانه‌ای در حوزه خبرنویسی، یادداشت نویسی، مقاله، عکس، فیلم و ... هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر