شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۸۸۷
سه‌شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: ۹ دوره آموزشی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر در راستای توانمند سازی، توسعه و ارتقا منابع انسانی واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط استان برگزار شد. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، سید حسین حسینی گفت: در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر در سال جاری تا کنون اقدام به برگزاری ۹ دوره آموزشی با موضوعات مهارتی و مدیریتی نموده است. در این دوره‌های آموزشی که با حضور ۲۲۰ نفر از صاحبان، مدیران و کارکنان صنایع همراه بوده در مجموع ۱۵۰۰ نفر ساعت آموزش به کارکنان واحد‌های صنعتی استان ارائه شده است. 

وی افزود: برای برگزاری مطلوب این دوره‌های آموزشی از موسسه‌های معتبر و اساتید مجرب و توانمند استان و کشور استفاده شده و انجام نیازسنجی و تدوین تقویم آموزشی اطلاع رسانی گسترده از طرق مختلف به صنایع کوچک استان انجام شده است. 

حسینی در پایان گفت: در راستای پایش و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی ارائه شده به صنایع کوچک استان میزان اثربخشی هر یک از دوره‌های آموزشی برگزار شده سنجش شده است بدین ترتیب که مدتی پس از برگزاری دوره میزان تاثیر آموزش ارائه شده بر عملکرد مخاطب از دیدگاه خود مخاطب، مدیران شهرک‌های صنعتی و مدیران واحدصنعتی بررسی و نتایج حاصله در جهت دهی آموزش و ارتقاء اثربخشی خدمات آموزشی آتی به کار گرفته خواهد شد. 

وی اضافه کرد: دوره‌های برگزار شده در حوزه خوشه‌های صنعتی ایمنی، آتش نشانی و توسعه کسب و کار بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر