شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۹۳۵
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

فکرشهر: همایش تجلیل از واقفین خیر اندیش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرماندار گناوه در این همایش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین دل‌های همه مسلمانان و آزادگان جهان را به درد آورده و چشمان بیدار جهان گریان است.

فرماندار گناوه افزود: این جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی بر خلاف همه قوانین بین المللی و در مقابل چشمان همه جهانیان به وقوع می‌پیوندد و این رژیم کودکش مردم مظلوم و بی دفاع را با اعمال وحشیانه به شهادت می‌رسانند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی تمام توان و تجهیزات پیشرفته و پیچیده خود را بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و مقابله با مقاومت به کار گرفته است، اما با نصرت و قدرت الهی و مقاومت رزمندگان فلسطین و جبهه مقاومت نتوانسته به اهداف خود دست یابد و پیروزی نهایی از آن مسلمانان و مردم فلسطین خواهد بود.

فرماندار گناوه بیان کرد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، کشور ما در امنیت و آرامش است و کار‌های بزرگی در کشور در حال انجام است.

فرماندار گناوه با اشاره به پیشگامی شهرستان گناوه در کار‌های خیر گفت: خیرین شهرستان گناوه همواره در کار‌های خیر پیشگام و پیش قدم هستند و کار‌های عام المنفعه زیادی توسط این خیرین خیر اندیش انجام شده است.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ وقف در جامعه بیان کرد: واقفان با وقف اموال خود پاداش اخروی و ذخیره ماندگار برای خود به یادگار می‌گذارند که خیر و برکت آن در زندگی دنیوی و اخروی شامل آن‌ها خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان گناوه در این همایش گفت: وقف چشمه همیشه جاری و چتری برای همه است و با این عمل، خیرین نیک اندیش اموال خود را در راه خدا و برای بهره وری بهتر جامعه خود وقف می‌کنند که معامله پرسودی را با خدای خود انجام می‌دهند و این منفعت در دنیا و آخرت شامل خیرین می‌شود.

حسین غلامی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه با راه اندازی سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه، همه اطلاعات اعم از اطلاعات واقفین، بقاع متبرکه و موقوفات را جمع آوری کرده که بر اساس این اطلاعات و سامانه به اهداف سازمان که همان ترویج سنت حسنه وقف و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را کمک می‌کند.

وی گفت: از زمان راه اندازی این سامانه کمک شایانی به مجموعه سازمانی و اجرایی شده تا امر وقف بهتر میسر شود و بحث واقفین از باب نیات خیرخواهانه آن‌ها با دقت و صحت بیشتری انجام شود.

وی بیان کرد: این همایش به منظور تجلیل از واقفین خیراندیش تدارک دیده شده که از ۱۸ نفر از واقفین خیراندیش شهرستان‌های گناوه و دیلم تجلیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر