يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۵۳۲
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: امام جمعه موقت دیر با تاکید بر لزوم تسریع در حل مشکلات مردم گفت: کمبود نیرو در ادارات رفع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر با خیرمقدم به مدیرکل دادگستری استان بوشهر که در نمازجمعه این هفته دیر حضور داشت، ابراز کرد: امیدواریم حضور ایشان در شهرستان دیر برای مردم مایه برکت و خیر باشد و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرند.

امام جمعه موقت دیر با تاکید بر اینکه مسؤولان در پی حل مشکلات مردم باشند، بیان کرد: گاهی اوقات در ادارات یک پرونده هفت ماه هشت ماه در انتظار کارشناسی است، بالاخره من حق کارمندان را غصب نکنم، چون کمبود نیرو در بعضی از ادارات هست.

امام جمعه موقت دیر تصریح کرد: با ابتکار عمل و کمک گرفتن از بسیج و سایر مجموعه‌ها نیرو در اختیار این ادارات قرار داده شود که کمک بدهند یا اینکه از فرصت استفاده شود و جهت خدمات دهی به مردم اداراتی که این مشکل دارند یا مشکلاتی دیگر جامه عمل بپوشانند و بتوانند خدمت کنند.

سعیدی با اشاره به برگزاری دو انتخابات در پایان سال جاری، بیان کرد: همه با رعایت تقوا در صحنه و حامی اسلام و نظام جمهوری اسلامی باشیم و بیدار و بابصیرت انتخابات را دنبال کنیم و تصمیم بگیریم و مراقب آبروی همدیگر و نظام باشیم.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی سوسنگرد، عنوان کرد: این حوادث و سالروز آن‌ها فرصت خوبی است که بدانیم خداوند چه نعمت‌هایی به ما داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر