يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۵۹۰
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: رسیدگی ویژه به خانواده‌های زندانیان نیازمند در استان بوشهر ضروری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی مهرانگیز صبح یکشنبه در دیدار با خانواده زندانیان نیازمند در شهرستان دیر اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا جایی که امکان دارد از لحاظ قضائی و با استفاده از ارفاقات به خانواده‌های زندانیان نیازمند کمک شود تا خانواده در این شرایط کمتر دچار آسیب شوند.

وی افزود: خانواده زندانیان به عنوان قشر آسیب پذیر جامعه، آسیب‌های مختلفی متوجه آن‌ها است که توجه و رسیدگی به مشکلات آن‌ها به همکاری و همیاری همه دستگاه‌های مرتبط، نهاد‌ها و گروه‌های مختلف مردمی و خیرین و نیکوکاران نیاز است.

فرماندار دیر نیز از اقدام رئیس کل دادگستری استان بوشهر تشکر کرد و گفت: در این شهرستان از این طرح استقبال می‌کنیم و از این پس در کنار رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیر به خانواده‌های نیازمند زندانی سرکشی می‌کنیم و به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر و دیگر مسئولین از چهار خانواده نیازمند زندانی در شهرستان دیر دیدار و ضمن ابراز همدردی با این خانواده‌ها، بسته‌های معیشتی اقلام خوراکی، لوازم التحریر آموزشی، کمک نقدی و غیر نقدی اهدا کردند و در خصوص تهیه اقلام مورد نیاز دیگر آن‌ها مقرر شد این وسایل مهیا و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

در این بازدید‌ها خانواده‌های زندانیان اظهار داشتند که این اقدام رئیس کل دادگستری استان بوشهر که از خانواده‌های زندانیان نیازمند دیدار می‌کند و در کنار آن‌ها است و به مسائل و مشکلات آن‌ها توجه می‌کند باعث دلگرمی آن‌ها است که دعای خیر این خانواده‌ها بدرقه راه وی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر