شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۶۹۳
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در ۶ ماه نخست امسال، با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد این استان، ۳۵۲ نفر از آسیب دیدگان اعتیاد دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای را آموزش دیدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، "اکبر پورات" در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر و توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد برای خانواده‌ها توسط سازمان‌های مردم نهاد در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر اقدام به ارائه خدمات مشاوره اشتغال رایگان برای افراد آسیب دیده از اعتیاد کرده و خدمات درمان رایگان نیز به افراد بی بضاعت انجام می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در راستای استفاده از ظرفیت خیران و به منظور صیانت، توانمندسازی و اشتغال بهبودیافتگان نسبت به شناسایی خیران و راه اندازی مجمع خیران یاریگران زندگی در استان تسریع شود.

پورات با تاکید بر فعال کردن "خانه‌های یاری‌گران زندگی روستایی" و تکمیل سهمیه راه اندازی کانون‌ها در شهرستان‌ها توسط فرمانداران، گفت: تمرکز دستگاه‌های اجرایی در محلات کم برخوردار شهری و روستایی و اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری با اولویت محلات کم برخوردار به صورت مستمر انجام گیرد.

وی ادامه داد: همچنین باید نظارت و بازرسی محسوس و نامحسوس از عطاری‌ها به صورت منظم انجام شود و با عطاری‌های متخلف برخورد لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای کمیته توسعه مشارکت‌ها، خیران را به شورا معرفی کنند بیان کرد: در راستای توانمند سازی سازمان‌های مردم نهاد، سمن‌های عضو شورا در کارگاه آموزش منطقه‌ای در اصفهان شرکت کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر