شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۸۶۰
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه در دولت سیزدهم در توسعه زیرساخت‌های آموزشی و فرهنگی تحول مهمی صورت گرفته است گفت: در این راستا در ۲ سال گذشته ضمن بهره‌برداری از ۴۵ مدرسه، ساخت ۶۰ فضای آموزشی و پرورشی آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های فرهنگی آموزشی در استان بوشهر با بیان اینکه در دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی تحولات مهمی در بخش‌های مختلف ایجاد شده است اظهار داشت: در عرصه اقتصاد دریا محور طرح‌های مهمی بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اجرایی شده است.

وی با اشاره به طرح‌های حوزه آموزشی در دولت سیزدهم گفت: در ۲ سال گذشته در توسعه زیرساخت‌های آموزشی طرح‌های مهمی در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۴۵ مدرسه در استان بوشهر افتتاح شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به آغاز ساخت ۶۰ فضای آموزشی و پرورشی تصریح کرد: ساخت سالن سرپوشیده دانش‌آموزی در دستور کار قرار گرفته و در مدت ۲ سال گذشته ۳ استخر دانش‌آموزی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و گناوه تکمیل شده است.

محمدی‌زاده، ساخت ۴۰ زمین چمن ورزشی مصنوعی در مدارس استان بوشهر را از دیگر طرح‌ها دانست و تصریح کرد: در این راستا ۱۴۰ کلاس درس بهداشت در مدارس این استان ساخته شده است.

وی افزایش مراکز سنجش دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مراکز سنجش دانش‌آموزان ورود به پایه اول ابتدایی از ۷ به ۲۴ مرکز افزایش یافته است.

استاندار بوشهر نوسازی ناوگان خودرویی آموزش و پرورش در قالب طرح شهید زالی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در این طرح ۴۴ خودرو سواری و کامیون به ناوگان خودرویی آموزش و پرورش استان بوشهر افزوده شده است.

محمدی‌زاده، راه‌اندازی خط رایگان اورژانس اجتماعی دانش‌آموزی و اختصاص ۵ کابین و استقرار مشاوران برای پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان را از دیگر طرح‌ها اعلام کرد.

وی با بیان اینکه اسناد ثبتی فضا‌های آموزشی صادر شده است از أخذ سند ثبتی تک برگ یک‌هزار ملک آموزشی، پرورشی و ورزشی حوزه آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: ۷۵ هکتار فضای آموزشی استان بوشهر که عرصه آن در اختیار بنیاد مستضعفان بود سند مالکیت آن صادر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر