يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر از رشد ۸۶ درصدی غرق‌شدگی در بوشهر خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال ۲۸ نفر در سطح استان به علت غرق در دریا جان خود را از دست داده اند...
کد خبر: ۲۰۰۱۸۷۲
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر از رشد ۸۶ درصدی غرق‌شدگی در بوشهر خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال ۲۸ نفر در سطح استان به علت غرق در دریا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، ابراهیم پارسا در جمع خبرنگاران در بوشهر از افزایش فوتی‌ها ناشی از تصادف رانندگی در جاده‌های استان خبر داد و اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال میزان فوت بر اثر حوادث رانندگی در سطح استان بوشهر ۶.۵ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۶۹ نفر بر اثر تصادف رانندگی در استان بوشهر فوت کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۳۷ نفر در حوادث رانندگی درون شهری و ۱۲۳ نفر در محور‌های برون شهری جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر افزود: میزان مرگ و میر بر اثر تصادف رانندگی در مدت مشابه سال گذشته ۱۶۰ نفر بوده که امسال ۹ نفر افزایش یافته است. عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و بی‌توجهی به نکات ایمنی سبب ایجاد تصادفات و خسارات جانی و مالی شده است که لازم است شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار حادثه نشوند.

وی با اشاره به فوت به سبب غرق در دریا در نوار ساحلی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۲۸ نفر در سطح استان بوشهر به علت غرق در دریا جان خود را از دست دادند. این میزان غرق‌شدگی در استان بوشهر به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۸۶ درصد افزایش داشته است.

پارسا با بیان اینکه از افراد غرق شده ۲ نفر زن و ۲۶ نفر مرد هستند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شنا در مناطق مجاز و تحت مراقبت باید ضمن رعایت نکات ایمنی در مناطق غیرایمن از شناکردن خودداری کنند. با توجه به فرا رسیدن فصل بارانی و طوفانی شدن خلیج فارس، صیادان به هشدار‌های هواشناسی توجه ویژه کنند تا ان‌شاءالله در شش ماهه دوم شاهد کاهش تلفات باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر