يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۰۱۷
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: شهید نادر مهدوی الگویی برجسته و بارز برای جوانان و نوجوانان امروز جامعه است که باید از این ظرفیت ارزشمند بخوبی استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، "عبدالرحیم افروغ " در نشست اعضا " قرارگاه فرهنگی نسل نادر "اظهار کرد: ایران اسلامی به واسطه جنگ تحمیلی شهیدان جوان و نوجوان زیادی را در سراسر کشور به چشم دیده که ترویج فرهنگ، ایثار، رشادت، مقاومت و شهادت چنین شهیدانی رسالتی همگانی است.

وی افزود: علاوه بر ویژگی‌های فردی، نکات بارز اجتماعی شهید نادر مهدوی الگویی برجسته برای جوانان و نوجوانان امروز جامعه است که باید با خواندن وصیت‌نامه شهید آن مولفه‌ها را سرلوحه زندگی قرار دهند.

افروغ ادامه داد: بعد از گذشت چندین سال از شهادت نادر مهدوی کمتر به معرفی و شناسایی ابعاد زندگی شهید پرداخته شده که باید این مهم مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر نسل نادر برنامه‌ای مناسب در ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.

افروغ بیان کرد: امروز مقاومت مردم غزه در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیست برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است که جوانان و نوجوانان فلسطینی با ایستادگی و دفاع از وطن مادری شهادت طلبی را انجام می‌دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر