دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فنی و عملیات مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر می‌گوید: از ابتدای امسال تا کنون ۲۷ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان به ثبت رسیده که ۱۰ مورد آن از ابتدای آبان ماه تا نیمه آذر رخ داده است...
کد خبر: ۲۰۰۲۲۶۰
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۷

فکرشهر: معاون فنی و عملیات مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر می‌گوید: از ابتدای امسال تا کنون ۲۷ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان به ثبت رسیده که ۱۰ مورد آن از ابتدای آبان ماه تا نیمه آذر رخ داده است.

به گزارش قکرشهر از صداوسیما، علیرضا پورشمس بیان کرد: همه ساله با آغاز فصل سرما استفاده از گاز و وسایل گاز سوز در استان می‌یابد و در پی آن شاهد مسمومیت تعدادی از هم استانی‌ها با گاز منوکسیدکربن هستیم.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۲۷ مورد مسمومیت با گاز در استان به ثبت رسیده که ۱۰ مورد آن از ابتدای آبان ماه تا نیمه آذر بوده است.

معاون فنی و عملیات مرکز فوریت‌های پزشکی استان گفت: مردم باید هنگام استفاده از وسایل گاز‌سوز موارد ایمنی را رعایت کنند تا دچار حوادث نشوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر هم گفت: مشترکان خانگی گاز در استان در فصل زمستان حدود یک میلیون مترمکعب در روز گاز طبیعی مصرف می‌کنند که انتظار می‌رود با بهینه‌سازی، مصرف گاز خود را کاهش دهند تا هموطنان در مناطق سردسیر دچار قطعی گاز نشوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر