دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۸۲۲
دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگان گفت: فرمانداری کنگان وظیفه خود می‌داند تا از فعالیت‌های فرهنگی به خصوص قرآنی حمایت ویژه کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی قاسمی در نشست توجیهی مدیران مراکز قرآنی شهرستان کنگان ضمن تقدیر از مجموعه فعالیت‌های قرآنی مدیران مراکز قرآنی کنگان گفت: گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه کنگان با توجه به سابقه مذهبی و داشتن بنیه قرآنی و اینکه این شهرستان دارای ظرفیت‌ها و نخبه‌های فرهنگی است از مهمترین برنامه و راهبرد‌های مدیریت ارشد شهرستان کنگان است که طی ۲ سال گذشته نیز با همراهی شما جامعه قرآنی انجام شده و در آینده نیز انجام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگان با بیان اینکه ماندگاری کار قرآنی و فرهنگی، مردمی بودن آن است افزود: کار قرآنی با مردمی بودن آن ماندگاری و اثر دارد البته این مهم بدین معنا نیست که دولت هیچ وظیفه و حمایتی ندارد، لیکن فرمانداری کنگان نیز وظیفه خود می‌داند تا از فعالیت‌های فرهنگی به ویژه قرآنی حمایت ویژه کند.

وی گفت: شهرستان کنگان این قابلیت را دارد که به عنوان مرکز قرآنی شهرستان‌های جنوب استان باشد و برای این مهم نیز تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر