شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اجرا طرح استعدادیابی ورزش همگانی در مدارس استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان برگزیده جذب ورزش قهرمانی در رشته‌های مختلف خواهند شد...
کد خبر: ۲۰۰۲۹۷۱
جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

فکرشهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اجرا طرح استعدادیابی ورزش همگانی در مدارس استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان برگزیده جذب ورزش قهرمانی در رشته‌های مختلف خواهند شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، یاسر جمالی در جلسه سالانه هیئت ورزش‌های همگانی استان بوشهر به فعالیت خوب این هیئت در بعد همگانی در سطح استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی یکی از هیئت‌های فعال در توسعه ورزش همگانی نقش تاثیرگذاری داشته است.

وی با بیان اینکه ورزش نقش تاثیرگذاری مهمی در تربیت روح و جسم انسان دارد تاکید کرد: سوق دادن مردم به ورزش همگانی یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر است.

جمالی اضافه کرد: امسال هیئت‌های ورزشی در بعد اعتبارات تجهیزات ورزشی به‌صورت ویژه از سوی اداره کل ورزش و جوانان حمایت می‌شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: طرح استعدادیابی ورزش همگانی در مدارس استان بوشهر با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان آغاز شده که افراد برگزیده جذب ورزش قهرمانی در رشته‌های مختلف خواهند شد.

وی در پایان اضافه کرد: آمایش ورزش همگانی در تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان به‌زودی اجرایی می‌شود.

برگزاری فستیوال ملی جشنواره ورزش‌های ساحلی

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان بوشهر نیز به عملکرد این هیئت در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در گروه استان‌های سطح ۳ وزارت ورزش و جوانان هیئت ورزش‌های همگانی به رتبه خوب و عالی در سطح کشور رسید.

محمد حسین زاهدی‌فرد اضافه کرد: در رتبه‌بندی فدراسیون ورزش‌های همگانی استان بوشهر در جایگاه ۹ کشور قرار گرفت.

وی بیان کرد: بیش از ۱۱ پیاده‌روی همگانی در سراسر استان بوشهر به‌صورت زنده از شبکه سوم و استان بوشهر پخش شد که امسال نیز این همایش‌ها در دهه فجر امسال به‌صورت ویژه برگزار خواهد شد.

زاهدی فرد تصریح کرد: برای نخستین بار سال گذشته فستیوال ملی جشنواره ورزش‌های ساحلی و افتتاحیه کشوری جام مینی فوتبال ایرانیان به میزبانی استان بوشهر برگزار شد.

در این آیین از مسئولان کمیته‌های فعال هیئت همگانی تقدیر و مسئولین جدید چند کمیته این هیئت معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر