يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۰۸۳
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

فکرشهر: معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح طوبی برنامه‌ای ماندگار برای تبیین زیست عفیفانه در جامعه است.

به گزارش فکرشهر از مهر، وحید حیدری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروزه در جامعه کنونی یکی از نیاز‌های اساسی در زندگی فرد موضوع زیست عفیفانه است.

وی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تبیین موضوع زیست عفیفانه، طرحی به نام «طرح طوبی» را با هدف آموزش و توانمندسازی بانوان دغدغه‌مند جامعه نسبت به این مهم تدوین کرده است.

حیدری اظهار کرد: این طرح در پنج گام تولید و به‌روز رسانی مستمر و محتوای آموزشی و توانمندسازی، آموزش مربیان، توانمندسازی مربیان در حیطه شخصی و فردی، توانمندسازی مربیان در حیطه توانمندی‌های میدانی، هم‌افزایی و بازآفرینی آموزش‌های ارائه شده و بر اساس آموزش و توانمندسازی اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: طرح طوبی شامل سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی به ترتیب در ۱۶، ۲۱ و ۴۸ ساعت به صورت مجازی و حضوری اجرا خواهد شد.

حیدری اضافه کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه طرح طوبی کتاب حجاب گرافی نیز در راستای مبانی و پشتیبان‌های راهبردی و فکری مورد نیاز معرفی می‌شود.

وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آماده همکاری با مؤسسات جهت اجرای این طرح است.

در ادامه ضمن خوانش شیوه‌نامه، وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل جواب‌گوی سوالات مطرح شده حاضرین بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر