يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۲۷۹
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تاکنون برای طرح‌های آبرسانی روستا‌های هلیه و بندرگاه یاد شده ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای اتمام طرح نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، "ابوالحسن عالی" روز یکشنبه در بازدید از طرح یاد شده اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح خط انتقال از آب شیرین کن تا تاسیسات و خطوط انتقال روستا‌های هلیله و بندرگاه مرکز استان و احداث مخزن یکهزار متر مکعبی، ایستگاه پمپاژ و ساختمان‌های کلر زنی و برق این روستا‌ها ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: طول خط انتقال از آبشیرین کن تا تاسیسات آب روستا‌های هلیله و بندرگاه پنج هزار و ۲۰۰ متر به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد طول خط انتقال از تاسیسات تا روستای هلیله یک هزار و ۵۰۰ متر و طول خط انتقال از تاسیسات تا روستای بندرگاه به طول چهار هزار متر در حال اجرا است.

عالی ادامه داد:در طرح آبرسانی به روستا‌های هلیله و بندرگاه یک باب مخزن یکهزار متر مکعبی به همراه یک باب ساختمان برق و کلرزنی و یک باب ساختمان دیزل به همراه محوطه سازی و ایستگاه پمپاژ در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود با تکمیل این طرح وضعیت تامین آب شرب روستا‌های هلیله و بندرگاه به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر