يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۱۲ هزار دانش‌آموز استان بوشهر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، سردار فتح‌الله جمیری صبح یکشنبه در نشست هماهنگی و پشتیبانی اعزام کاروان راهیان نور استان بوشهر اظهار داشت: با همکاری و همراهی خوبی که از سوی مسئولان استان بوشهر صورت گرفته است، اعزام کاروان‌های راهیان نور با کمترین مشکلات انجام می‌شود.\n\nوی با اشاره به همکاری و پشتیبانی استانداری بوشهر در اعزام کاروان‌های راهیان نور، خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفندماه کاروان‌ها به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و هماهنگی لازم در این زمینه صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۰۰۴۰
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۱۲ هزار دانش‌آموز استان بوشهر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار فتح‌الله جمیری صبح یکشنبه در نشست هماهنگی و پشتیبانی اعزام کاروان راهیان نور استان بوشهر اظهار داشت: با همکاری و همراهی خوبی که از سوی مسئولان استان بوشهر صورت گرفته است، اعزام کاروان‌های راهیان نور با کمترین مشکلات انجام می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به همکاری و پشتیبانی استانداری بوشهر در اعزام کاروان‌های راهیان نور، خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفندماه کاروان‌ها به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و هماهنگی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

\n\n

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از راهیان نور به‌عنوان یک برنامه بسیار مهم و تاثیرگذار نام برد و اضافه کرد: امسال اردوهای راهیان نور کشور از شهرستان دشتی استان بوشهر آغاز شد.

\n\n

وی با اشاره به اعزام ۱۲ هزار دانش‌آموز استان بوشهر به سرزمین‌های نور، بیان کرد: کاروان‌های راهیان نور به سمت جبهه‌های غرب و جنوب اعزام شده‌اند.

\n\n

سردار جمیری همچنین به اعزام دیگر اقشار استان بوشهر به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: اردوهای متعددی نیز برای اعزام دانشجویان استان بوشهر به مناطق عملیاتی برگزار شده است.

\n\n

وی با اشاره میزبانی اردوگاه فاطمه زهرا(س) سپاه بوشهر از کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور، افزود: بیش از ۷۰ هزار نفر در ایام نوروز امسال در این اردوگاه پذیرایی خواهند شد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر