دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۳۷۵
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۲ شناور باری و تجاری حامل کالای قاچاق در بنادر استان خبر داد و گفت: از این ۲ شناور بیش از یک میلیارد تومان محموله قاچاق کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ یدالله شرفی با اشاره به رصد شبانه‌روزی تردد در بنادر، مرز دریایی و اسکله‌های استان بوشهر اظهار داشت: برخورد با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های فرماندهی مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

وی از توقیف ۲ شناور در در یکی از بنادر استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی، ۲ شناور باری حامل کالای قاچاق و ممنوعه در بنادر استان بوشهر توسط نیرو‌های مرزبانی شناسایی و توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف صد‌ها لوازم جانبی تلفن همراه از این ۲ شناور توقیفی خبر داد و بیان کرد: پتو، لوازم خرازی، پوشاک، تفنگ بادی غیرمجاز، دستگاه پاور بانک و دیگر اقلام قاچاق از این ۲ شناور توقیفی کشف شد.

سرهنگ شرفی ارزش کالا‌های قاچاق کشف را بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دانست و بیان کرد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شدند.

وی تأمین امنیت پایدار در جامعه و مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های مهم مرزبانی استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: مرزبانان این استان شبانه‌روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرز دریایی خلیج‌فارس را رصد و پایش می‌کنند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به‌صورت قاطع برخورد می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر