سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۳۴۶
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴

فکرشهر: انتخابات انجمن اهل قلم استان بوشهر با حضور نویسندگان و علاقه‌مندان به آثار نوشتاری در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و افراد، اعضای جدید این انجمن را برگزیدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان روز یکشنبه در این آیین گفت: انجمن اهل قلم نهادی فرهنگی و هنری شاخص است که نقش برجسته‌ای را در این حوزه ایفا کند.

" وحید حیدری " اظهار کرد: اعضای انجمن باید با ترسیم نقشه مشخص شده در این راستا به فعالیت بپردازد تا آثار اهداف تعیین شده در جامعه پررنگ و نمایان شود.

وی افزود: ایجاد زمینه مناسب برای احراز نقش فعال‌تر نویسندگان، مترجمان و مجتمع ساختن اهل قلم و به قصد ایجاد الفت و همدلی بیشتر در بین نویسندگان از اهداف تشکیل انجمن است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: پس از انتشار فراخوان تشکیل انجمن اهل قلم بوشهر، ۱۰نفر از نویسندگان و اصحاب قلم جهت نام‌نویسی به عنوان داوطلب اقدام کردند.

حیدری ادامه داد: پس از برگزاری فرآیند رای‌گیری با حضور نویسندگان و اصحاب قلم، " نصرالله شفیعی"، "فرزانه دهقانی"، " محمود آوینی"، " صالحه رئیسی" و "مسعود عرب زاده" به عنوان اعضای اصلی انجمن اهل قلم استان بوشهر انتخاب شدند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانگفت: اعضای انتخاب شده به مدت ۲ سال عهده‌دار این مسئولیت هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر