جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: یازدهمین جلسه مدیران شبکه بهداشت و درمان دشتستان با حضور قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،رییس شبکه ، ریاست بیمارستان شهید گنجی و سایر اعضای شورا در دشتستان برگزار شد. \n\nبه گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جمع مدیران شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: استان بوشهر از استانهای پیشتاز در اجرای طرح تحول نظام سلامت می باشد وبا همدلی و هم زبانی می توانیم باعث پیشرفت بهتری در این زمینه باشیم .
کد خبر: ۲۰۰۵۵
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: یازدهمین جلسه مدیران شبکه بهداشت و درمان دشتستان با حضور قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،رییس شبکه ، ریاست بیمارستان شهید گنجی و سایر اعضای شورا در دشتستان برگزار شد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جمع مدیران شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: استان بوشهر از استانهای پیشتاز در اجرای طرح تحول نظام سلامت می باشد وبا همدلی و هم زبانی می توانیم باعث پیشرفت بهتری در این زمینه باشیم .

\n\n

دکتر حیدر عزیزنژاد همچنین افزود: نوشتن برنامه عملیاتی و نقشه راه در پگونگی خدمت رسانی به مردم از وظایف کارشناسان ستادی می باشد و کارشناسان با ارزیابی و تولید فکری که می کنند، در راستای اهداف نظام سلامت باشد تا به آنچه که در شان مردم می باشد، برسیم.

\n\n

وی همچنین تاکید کرد،بااضافه شدن برنامه ها و پروژه های تخصصی جدید در حوزه بهداشت و درمان،کارشتاسان باید مطالعه داشته باشند و خودشان را از لحاظ علمی قوی کنند  تا به صورت مطلوب و تاثیرگذار آنها را اجرا کنند.

\n\n

\n\n

این مقام مسئول  در ادامه گفت:مدیران بر اساس اصول مدیریت هرآنچه را که به مصلحت مردم و دانشگاه می باشد،انجام دهند  و مشکلاتی که به تشخیص رییس شبکه و ریاست بیمارستان به ما ارجاع داده شود ،ریاست دانشگاه  نیز حمایت خود را در این خصوص انجام می دهد.

\n\n

دکتر عزیزنژاد همچنین اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان دشتستان تنها شبکه ای در استان بوده که جلسات شورای مدیران را با به صورت منظم در طی دو سال برگزار کرده است .

\n\n

سپس رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان  گفت: از سال گذشته تا کنون جلسه شورای مدیران با محوریت موضاعات مشترکی که نیاز به مداخلات و هماهنگی های کلان در سطح مدیریت داشته باشد،برگزار می شود.

\n\n

دکتر علیرضا حاجیونی در ادامه افزود، خوشبختانه موضوعاتی که در این جلسات بررسی میشود و به تصویب می رسد با پشتوانه گروهی  مداخله انجام میگیرد و کارشناسان نظرات خود را بیان می کنند واین کمک می کند که از تبعات تصمیماتی که  گرفته می شود به حداقل برسد .

\n\n

دبیر جلسه شورای مدیران نیز اظهار کرد: در طی دو سال گذشته 119 مصوبه داشته ایم ،که 86 مصوبه مربوط به بیمارستان و 17 مصوبه دیگر مربوط به شبکه و 16 مصوبه مشترک نیز شبکه با دانشگاه داشته است  که نیاز به حمایت و مداخله ریاست دانشگاه در رفع آنها می باشد .

\n\n

خانم ویدا بهمنش در پایان جلسه ،مهمترین مصوبات جلسات شورای مدیران را کمبود نیروی انسانی در بخش های بیمارستان شهید گنجی با توجه به راه اندازی بخش های جدید و مراجعه بیماران ، همچنین کمبود تجهیزات مورد نیاز بیماران و نبود مهد کوک در بیمارستان که در رضایتمندی پرسنل موثر می باشد، اعلان کرد.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر