دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار شبانکاره از تامین آب 8 هزار هکتار اراضی کشاورزی شبانکاره خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، مسلم سلیمانی عصر امروز در بازدید از اراضی کشاورزی شبانکاره اظهار داشت: کشاورزی در شبانکاره جایگاه خاصی دارد و مسئولان جهاد کشاورزی و مسئولان آب استان بوشهر باید نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.\n\nوی افزود: اراضی حاصلخیز کشاورزی در بخش شبانکاره، نیازمند حمایت بیشتر و موثرتر مسئولان است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که کشاورزان رضایتمندی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۲۰۰۵۹
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: بخشدار شبانکاره از تامین آب 8 هزار هکتار اراضی کشاورزی شبانکاره خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، مسلم سلیمانی عصر امروز در بازدید از اراضی کشاورزی شبانکاره اظهار داشت: کشاورزی در شبانکاره جایگاه خاصی دارد و مسئولان جهاد کشاورزی و مسئولان آب استان بوشهر باید نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.

\n\n

وی افزود: اراضی حاصلخیز کشاورزی در بخش شبانکاره، نیازمند حمایت بیشتر و موثرتر مسئولان است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که کشاورزان رضایتمندی لازم را داشته باشند.

\n\n

بخشدار شبانکاره خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی مسئولان شرکت آب استان بوشهر، در سال زراعی جاری بیش از 15 میلیون متر مکعب آب از سد رئیسعلی دلواری برای اراضی صیفی‌جات کشاورزی شبانکاره تخصیص یافته که از چند روز گذشته شاهد آزادسازی این میزان آب هستیم.

\n\n

سلیمانی تصریح کرد: توزیع آب در مرحله اول تا اواخر اردیبهشت سال 95 تداوم دارد و امیدوار هستیم تمام اراضی و کشتزارهای این بخش سیراب شوند.

\n\n

بخشدار شبانکاره از تأمین آب 8 هزار هکتار اراضی شبانکاره خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی لازم، آب مورد نیاز برای حدود 8 هزار هکتار از اراضی شبانکاره فراهم شده و امیدوار هستیم مشکل خاصی به وجود نیاید.

\n\n

سلیمانی با اشاره به آغاز فصل کشت صیفی گندم در شبانکاره اضافه کرد: امسال 2 هزار هکتار از اراضی کشاورزی بخش شبانکاره به کشت گندم و صیفی‌جات تخصیص یافته و زیر کشت رفته‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر