شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
فکرشهر: سید یاسر جبرائیلی، فعال سیاسی اصولگرا و رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام در توییتی با هشتگ نه به نئولیبرالیسم در واکنش به اظهارات رئیسی در خصوص تورم نوشت: آنچه درباره این موضع آقای رئیسی نگران‌کننده است، دستاوردسازی با تکرار ادبیات آقای روحانی مبنی بر موفقیت در جلوگیری از تورم سه رقمی نیست. نگران‌کننده این است که ایشان جهت‌گیری اقتصادی خود را صحیح و نتیجه حاصل شده را مطلوب می‌پندارند و لذا قصد تغییر ریل ندارند...
کد خبر: ۲۰۰۵۹۰۴
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲

فکرشهر: سید یاسر جبرائیلی، فعال سیاسی اصولگرا و رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام از اظهارات اخیر رئیس دولت سیزدهم انتقاد و آن را نگران کننده دانست.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، جبرائیلی در توییتی با هشتگ نه به نئولیبرالیسم نوشت:

آنچه درباره این موضع آقای رئیسی نگران‌کننده است، دستاوردسازی با تکرار ادبیات آقای روحانی مبنی بر موفقیت در جلوگیری از تورم سه رقمی نیست.

نگران‌کننده این است که ایشان جهت‌گیری اقتصادی خود را صحیح و نتیجه حاصل شده را مطلوب می‌پندارند و لذا قصد تغییر ریل ندارند.

گفتنی است که ابراهیم رئیسی در پیام نوروزی خود گفته بود: مردم عزیز ایران! شما بخاطر دارید که از ابتدای این دولت، برخی افراد مدعی بودند که تورم سه رقمی خواهد شد، اما بر خلاف آن پیش‌بینی‌های بدبینانه، تورم نقطه به نقطه با ۲۰ درصد کاهش، از حدود ۵۵ درصد در ابتدای سال به ۳۵ درصد در ماه پایانی، و تورم کل به ۴۰ درصد کاهش یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر