شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۹۲۰
دوشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴

فکرشهر: فرماندار گناوه با اشاره به ورود یک میلیون و ۲۰۰ نفر مسافر نوروزی به این شهرستان گفت: تاکنون ۱۲ برابر جمعیت، مسافر و گردشگر وارد گناوه شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، محمد تقی صفری در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گناوه اظهار داشت: از چند ماه قبل، جلسات خدمات سفر در دستور کار قرار گرفت و برنامه‌ریزی لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه دغدغه‌ها در عرصه آب، برق، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، اسکله گردشگری مورد توجه قرار گرفته است گفت: در این راستا کمیته‌های تخصصی برای رسیدگی به بخش‌های مختلف تشکیل شد و در زمینه تامین مواد غذایی، ساماندهی بازار و سواحل و برنامه‌های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار گناوه از ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرستان گناوه برای خدمات‌رسانی به گردشگران خبر داد و بیان کرد: در این راستا ضمن فراهم کردن زیرساخت‌های اقامتی، ۶۳۰ سرویس چشمه بهداشتی ایجاد شد و محل‌های لازم برای اسکان مسافران در زمان بحرانی و بارش باران تعیین و تجهیز شد.

صفری با بیان اینکه هیچ نگرانی در تامین مواد غذایی مورد نیاز گردشگران و مردم گناوه وجود ندارد گفت: گروه‌های مختلف خدمات‌رسان به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به ورود یک میلیون و ۲۰۰ نفر مسافر نوروزی تاکنون به این شهرستان گفت: تاکنون ۱۲ برابر جمعیت گناوه، مسافر و گردشگر وارد شده است.

فرماندار گناوه با بیان اینکه بیشترین مسافر در خط ساحلی گناوه مستقر هستند اضافه کرد: این حجم مسافر به روستا‌های اطراف گناوه برای اسکان و اقامت هدایت شده است.

صفری با تاکید بر آمادگی کامل از میزبانی مسافران در شرایط بحرانی گفت: در بارندگی تمام تمهیدات لازم انجام شده و سالن‌های ورزشی و تمام مدارس آماده پذیرای مسافرین هستند.

وی استقرار امدادگران در نوار ساحلی گناوه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: خدمات‌رسانی امدادگران شبانه‌روزی است.

فرماندار گناوه ادامه داد: در همه نقاط شهرستان گناوه، دستگاه‌های اجرایی از جمله راهداری، نیروی انتظامی، ورزش و جوانان، هلال احمر، بهداشت و درمان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، حوزه علمیه، بسیج و سپاه، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی فعال هستند تا به مسافران خدمت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر