دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۱۴۶
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶

فکرشهر: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی از سوی مردم ایران برای کمک به غزه جمع‌آوری شده است که به‌منظور خریداری اقلام غذایی و دارویی و ارسال برای مردم مظلوم این منطقه استفاده خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، وحید سلیمی ضمن تاکید بر حمایت کامل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین از روز‌های ابتدایی شروع جنگ غزه، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تا کنون با مشارکت عموم مردم کشورمان توانسته است حدود ۱۰ هزار تن کمک‌های بشردوستانه غیرنقدی شامل انواع دارو، اقلام غذایی، بهداشتی و زیستی را به غزه ارسال کند.

وی ادامه داد: از همان ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌های مستمری را با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد تا مسیر رسیدن کمک‌های انسان‌دوستانه مردم ایران و دیگر آزادی‌خواهان جهان به مردم غزه تسهیل شود.

سلیمی افزود: رئیس جمعیت هلال احمر ایران در این راستا جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشور‌های منطقه برگزار کرده است و در این جلسات، برای ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به‌منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی صورت گرفته و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق در دست اقدام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر