دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی افزود: با حضور ماموران پلیس در صحنه مشخص شد دو نفر جوان در یک دستگاه خودروی پراید مورد اصابت گلوله قرار گرفته و...
کد خبر: ۲۰۰۶۱۵۷
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی دشتستان قاتل دو جوان برازجانی در کمتر از ۵ ساعت پس از وقوع جرم در یکی از بخش‌های استان همجوار دستگیر شد.

به‌گزارش فکرشهر از پلیس، سردارحیدر سوسنی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: حوالی ساعت ۵ بعداز ظهر دیروز خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت یک دستگاه خودروی سواری در یکی از خیابان‌های شهر برازجان رسید، که ماموران فوری به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در صحنه مشخص شد دو نفر جوان در یک دستگاه خودروی پراید مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده‌اند که پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان و استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با بررسی دقیق موضوع و اقدامات پلیسی هویت قاتل در کمترین زمان ممکن شناسایی شد.

وی با بیان این‌که در رصد لحظه به لحظه و اقدامات فنی موقعیت قاتل در یکی از بخش‌های استان همجوار شناسایی شد، اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی به محل اعزام و در عملیاتی قاتل را دستگیر کرده و به پلیس آگاهی دشتستان انتقال دادند.

سردار سوسنی با اشاره به این‌که متهم در تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته انگیزه ارتکاب به قتل را اختلافات قبلی با مقتولان اعلام کرد، گفت: در این رابطه یک اسلحه جنگی و خودرویی که قاتل از آن‌ها در قتل استفاده کرده بود، کشف شد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
United States of America
|
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
یکی از اونا سر صحنه قتل کشته میشه نفر دوم زخمی بوده یک تیر به ران و دو تیر به یکی از کلیه هاش خورده بوده با آنکه آمبولانس دیر رسیده بوده هنوز هم زنده بوده ولی توی بیمارستان قبل از اینکه بخوان براش کاری انجام بدن بخاطر تعلل و خونریزی زیاد فوت میشه اگر این آمبولانس زودتر رسیده بود جان این دختر جوان نجات پیدا میکرد و بجای دوخانواده فقط یک خانواده داغ میدید
مدیر سایت

انتشار این نظر به معنای تایید آن نیست و تنها برای بررسی و پیگیری احتمالی توسط مسوولین مربوطه منتشر می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر