دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۱۸۳
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷

فکرشهر: معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت دیشب افزایش ابر را در آسمان استان داشتیم به گونه‌ای که از صبح امروز فعالیت این سامانه آغاز شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، زهرا راستگو افزود: فعالیت این سامانه به صورت ملایم گاهی همراه با وزش باد و حتی رعد و برق در برخی نقاط استان تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و به تناوب و پراکنده در نقاط مختلف استان بارش باران را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت چهارشنبه، بارش‌ها وضعیت بهتری خواهند گرفت ودرمدت فعالیت این سامانه، با وزش باد‌های جنوبی روی خلیج فارس به ویژه در فواصل دور از سواحل شمالی و مرکزی استان وزش باد‌های جنوب شرقی افزایش می‌یابد و این مناطق از خلیج فارس تا حدودی مواج و متلاطم خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهربیان داشت: برهمین اساس هشدار سطح زرد دریایی صادرو توصیه شده تا حد امکان از تردد‌های دریایی خودداری شود مگردر شرایط ضروری و با رعایت همه نکات ایمنی باشد.

راستگو عنوان کرد: همچنین به دلیل وزش باد‌های جنوبی و افزایش ابر ضمن اینکه روز‌های یکشنبه و دوشنبه افزایش دما را خواهیم داشت دمای روزانه هم باز هم در این دو روز افزایش می‌یابد و از روز سه شنبه به ثبات می‌رسد از روز پنج شنبه با تغییر جهت جریانات به شمال غربی کاهش نسبی دما را خواهیم داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر