سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: الجزیره از شهادت سه فرزند «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله اسراییل به غرب غزه خبر داد. منابع فلسطینی تأیید کردند که حازم، امیر و محمد اسماعیل هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس در منطقه «الشاطی» غزه به شهادت رسیده‌اند....
کد خبر: ۲۰۰۶۲۴۰
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲

فکرشهر: الجزیره از شهادت سه فرزند «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله رژیم اسراییل به غرب غزه خبر داد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، منابع فلسطینی تأیید کردند که حازم، امیر و محمد اسماعیل هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس در منطقه «الشاطی» غزه به شهادت رسیده‌اند.

شهادت ۳ پسر و ۳ نوهٔ «اسماعیل هنیه» در غزه + عکس و فیلم

ارتش اشغالگر خودروی حامل آن‌ها را هدف قرار داده است.

اسماعیل هنیه در واکنش به خبر شهادت پسرانش گفت: خداوند را به خاطر این افتخار که با شهادت سه پسر و چند نوه ام نصیب ما کرد، سپاسگزارم. با این درد و خون، ما برای مردم و ملت خود آرمان و امید به آینده و آزادی می‌آفرینیم. همه مردم ما و همه خانواده‌های ساکنان غزه بهای سنگینی در خون فرزندان خود پرداخته اند و من یکی از آن‌ها هستم. نزدیک به ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه مردم فلسطین به شهادت رسیدند و هیچ تفاوتی بین آن‌ها نیست.

شهادت ۳ پسر و ۳ نوهٔ «اسماعیل هنیه» در غزه + عکس و فیلم

وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۳ هزار و ۴۸۲ نفر و مجروحان به ۷۶ هزار و ۴۹ نفر افزایش یافته است.

تصاویری از حمله اسرائیل به خودروی حامل خانواده اسماعیل هنیه


تعداد بازدید : 25

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر