دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۳۶۱
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

فکرشهر: جانشین پلیس راه بوشهر با اشاره به برخورد ۳ خودرو سواری در محور جاده ساحلی بوشهر به گناوه گفت: در این تصادف ۲ نفر جان باختند و سه نفر هم به‌شدت مصدوم شدند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ رسول قنبری با اشاره به تصادف سه خودرو در محور ساحلی بوشهر به سمت گناوه اظهار داشت: سه خودرو هایما، پژو پارس و پژو ۲۰۶ که در محور مواصلاتی برازجان به سمت گناوه و مسیر بالعکس شامگاه شنبه در تردد بودند به علت سبقت غیرمجاز به‌شدت به هم برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این تصادف متأسفانه ۲ نفر فوت کردند و ۳ نفر مصدوم شدند گفت: در این حادثه راننده خانم ۲۰۶ در محل تصادف فوت می‌کند و راننده پژو پارس به سبب شدت جراحت در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس جان خود را از دست می‌دهد.

جانشین پلیس راه بوشهر با اشاره به اینکه ۳ نفر در خودرو‌های یاد شده مصدوم شدند، گفت: علت حادثه در دست بررسی است، ولی در مجموع محور ساحلی گناوه به بوشهر و بالعکس از نقاط حادثه‌خیز است که عملیات ایمن‌سازی آن در دست اجراست.

قنبری، از رانندگان خواست در محور ساحلی بوشهر به گناوه و بالعکس ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند، گفت: این تصادف در محل جزیره شیف بوشهر رخ داده که رانندگان حتماً لازم است در این محور با سرعت مطمئنه تردد کنند.

همچنین اسماعیل چهله‌زاده با اشاره به تصادف سه خودرو سواری یاد شده تصریح کرد: طی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر، مبنی بر تصادف شاخ به شاخ ۳ خودرو سواری پژو پارس، ۲۰۶ و هایما در کیلومتر ۴۰ جاده بوشهر به گناوه، تیم امدادی پایگاه امدادی حسن نظام بوشهر به محل حادثه اعزام شد.

رئیس هلال احمر بوشهر اضافه کرد: این حادثه ۵ نفر حادثه دیدند که ۲ نفر فوت می‌کنند و ۳ نفر هم مصدوم شدند. تیم‌های امدادی هلال احمر به‌صورت شبانه‌روزی در امدادرسانی آماده‌باش هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر