دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۳۶۵
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ عبدالله خسروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به رصد و پایش همه شناور‌ها در نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج فارس استان بوشهر اظهار داشت: برخورد با قاچاق کالا و سوخت در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به شناسایی محموله سوخت قاچاق در بندر عسلویه خاطرنشان کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی مرزبانان کنگان موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: از این شناور ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ۲ نفر به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شد.

سرهنگ خسروی ارزش اقتصادی این میزان سوخت قاچاق را ۳.۲ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: حمل کالا‌ها و دیگر محموله‌ها بدون مجوز دستگاه‌های ذیربط مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: عزم مرزبانان علاوه بر تأمین نظم و امنیت مرز‌های دریایی خلیج فارس، مبارزه با قاچاق‌های سازمان یافته جدی و قاطع است و با قاچاقچیان قاطعانه برخورد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر