يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هیئت اقتصادی چین با سفر به استان بوشهر و بازدید از بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی و تجاری، با ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر آشنا شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عصر یکشنبه در نشست با سرمایه‌گذاران چینی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است و شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی فراهم است.
کد خبر: ۲۰۱۰۹
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: هیئت اقتصادی چین با سفر به استان بوشهر و بازدید از بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی و تجاری، با ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر آشنا شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عصر یکشنبه در نشست با سرمایه‌گذاران چینی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است و شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی فراهم است.

\n\n

سید حسین حسینی‌محمدی با اشاره به اینکه زمینه توسعه و اجرای طرح‌های گردشگری، شیلات و آبزی‌پروری در این استان فراهم است، بیان کرد: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق ویژه اقتصادی، شهرک‌ها، نواحی صنعتی و سواحل استان بوشهر فراهم است.

\n\n

وی با اشاره به تدوین فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر، اضافه کرد: با رفع تحریم‌ها بر علیه ایران، زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم شده است و مسئولان استان بوشهر نیز حمایت لازم را از سرمایه‌گذاران خواهند داشت.

\n\n

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه اولویت سرمایه‌گذاری در استان با طرح‌های صادراتی است، خاطرنشان کرد: امروز تلاش شد که ظرفیت‌های مهم سرمایه‌گذاری استان بوشهر به هیئت چینی معرفی شود.

\n\n

افزایش روابط اقتصادی ایران و چین

\n\n

رئیس هیئت سرمایه‌گذاری چینی نیز در این نشست اظهار داشت: ایران و چین رابطه خوبی با هم دارند و امیدواریم شاهد توسعه رابطه اقتصادی بین دو کشور در ابعاد مختلف باشیم.

\n\n

وانگ هائو با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر در حوزه‌های کشاورزی و شیلات، خاطرنشان کرد: هیئت اقتصادی چین که امروز از ظرفیت‌های اقتصادی بوشهر بازدید داشت قصد سرمایه‌گذاری در این استان را دارد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه برداشته شدن تحریم‌ها باعث شده تا شاهد تقویت روابط خارجی ایران باشیم، تاکید کرد: لغو تحریم‌ها علیه ایران فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در این کشور است.

\n\n

رئیس هیئت سرمایه‌گذاری چینی بیان کرد: در سفری که به استان بوشهر و دیگر استان‌ها داشتیم با ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان‌ها آشنا شدیم.

\n\n

هیئت سرمایه گذاری چینی پیش از سفر به بوشهر از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان‌های البرز، اصفهان، شیراز و تهران بازدید کرده بودند.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر