جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور ایثارگران گفت: شهدا، جانبازان و خانواده معظم آن‌ها گنجینه‌های ارزشمند جامعه ما هستند که باید مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، مهدی مرکبی صبح امروز با حضور در بندر دیر در دیدارهای جداگانه با خانواده شهید عبدالحسین فخرایی و جانباز حمزه حقیقت از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: مفتخریم که در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همکار هشت شهید، 280 جانباز، 35 آزاده، 45 فرزند شهید و بیش از هزار رزمنده دوران دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۲۰۱۱۵
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور ایثارگران گفت: شهدا، جانبازان و خانواده معظم آن‌ها گنجینه‌های ارزشمند جامعه ما هستند که باید مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، مهدی مرکبی صبح امروز با حضور در بندر دیر در دیدارهای جداگانه با خانواده شهید عبدالحسین فخرایی و جانباز حمزه حقیقت از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: مفتخریم که در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همکار هشت شهید، 280 جانباز، 35 آزاده، 45 فرزند شهید و بیش از هزار رزمنده دوران دفاع مقدس هستیم.

\n\n

وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌هایی که مورد تأکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است و به‌طور مستمر نیز برگزار می‌شود دیدار با همکاران ایثارگر و خانواده معظم آن‌ها است، گفت: این برنامه‌ها مصداق کامل فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان در جامعه است.

\n\n

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره بر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا تأکید دارند و فضیلت این مهم را کمتر از شهادت نمی‌دانند و لازم است که ما نیز در راستای ایجاد جامعه ولایی که موردنظر شهدا گران‌قدر است از هیچ تلاشی فروگزار نکنیم.

\n\n

دبیر شورای خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این دیدارها با تأکید بر تکریم و تجلیل از خانواده معظم ایثارگران گفت: ما امروز در بندر دیر مهمان دو همکار بزرگوار بودیم که یکی برادرش در دوران دفاع مقدس با اهدا خون پاکش از کیان جمهوری اسلامی دفاع کرد و دیگری خود در کارزار جنگ نابرابر در مقابل دشمن بعثی تا پای جان جنگید و در این راه به مقام جانبازی نائل آمد.

\n\n

حجت‌الاسلام محمود عبداللهی عرصه پاسداری از دین خدا و سربازی در راه عزَت، استقلال و حفظ امنیت ایران اسلامی را ثمره ایمان، ایثار و جوانمردی دانست و اظهار کرد: این خصایص را رزمندگان اسلام در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود معنی کردند و در این مسیر نورانی سر و جان در طبق اخلاص گذاشتند و عاشقانه و عارفانه به وصال حق رسیدند و جاودانه شدند و یا به مقام ایثارگری نائل شدند.

\n\n

در این دیدار محمد فخرایی برادر شهید عبدالحسین فخرایی در خصوص برادر شهیدش گفت: برادرم در سال‌های دفاع مقدس 5 بار به جبهه اعزام شد که در آخرین بار در شب سوم ماه مبارک رمضان برابر با 30 فروردین سال 67 درحالی‌که برای عبادت پروردگار وضو گرفته بود، در منطقه قصبه وضوی عبادتش به وضوی شهادت مبدل شد و یکی از یاران مخلص و بی‌ریای خمینی (ره)، شربت شهادت نوشید و چند روز پس از شهادتش، تنها فرزندش «حسین» دیده به جهان گشود که او نیز متأسفانه سال گذشته براثر سانحه تصادف در مسیر جاده ساحلی دار فانی را وداع گفت.

\n\n

حمزه حقیقت جانباز دوران دفاع مقدس نیز ضمن تشکر از حضور مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور ایثارگران و همچنین دبیر شورای خیرین سلامت این دانشگاه برای حضور در بندر دیر و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان کرد.

\n\n

گفتنی است 9 نفر جانباز، یک نفر فرزند شهید و 5 نفر از خانواده شهدا در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر شاغل هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر