يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر از خدمات‌رسانی صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان به 17 هزار خانوار در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، کیانوش کازرونی صبح امروز در آیین افتتاح دفتر پیشخوان دولت در شهر برازجان اظهار داشت: این دفتر به منظور خدمات‌رسانی به مردم به ویژه کشاورزان راه‌اندازی شده است.\n\nوی افزود: این دفتر به منظور نمایندگی و کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر راه‌اندازی شده که امیدواریم تاثیر لازم را داشته باشد.
کد خبر: ۲۰۱۴۱
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر از خدمات‌رسانی صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان به 17 هزار خانوار در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، کیانوش کازرونی صبح امروز در آیین افتتاح دفتر پیشخوان دولت در شهر برازجان اظهار داشت: این دفتر به منظور خدمات‌رسانی به مردم به ویژه کشاورزان راه‌اندازی شده است.

\n\n

وی افزود: این دفتر به منظور نمایندگی و کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر راه‌اندازی شده که امیدواریم تاثیر لازم را داشته باشد.

\n\n

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمر انجام شده، اولین دفتر پیشخوان دولت و خدمات الکترونیک بخش عمومی در شهر برازجان به عنوان نماینده و کارگزار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر افتتاح و رسما شروع به فعالیت کرده و به زودی در تمام شهرستان‌های استان بوشهر نیز راه‌اندازی خواهد شد.

\n\n

کازرونی تصریح کرد: این صندوق از صندوق‌های بیمه‌ای دولتی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است که از سال 84 در زمینه امورات مستمری بازنشستگی (پیری)، از کار افتادگی و فوت (مستمری بازماندگان)و همچنین انتقال سابقه به سازمان‌های بیمه‌ای دولتی فعالیت می‌کند.

\n\n

وی از خدمات‌رسانی صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان استان بوشهر به 17 هزار خانوار خبر داد و گفت: در حال حاضر بالغ بر 17 هزار و 500 خانوار تحت پوشش این صندوق قرار دارد و 43 کارگزاری فعال نیز در روستاهای استان به کشاورزان روستاییان و عشایر خدمات ارایه می‌کنند.

\n\n

کازرونی بیان کرد: غیر از افراد روستایی و عشایر، ساکنین شهرهای با جمعیت زیر 20 هزار نفر،  کشاورزان ساکن شهر و رانندگان حمل و نقل بار مسافر برون‌شهری می‌توانند عضو این صندوق شده و در آینده از مزایای فوق برخوردار شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر